Regalia Gold Hotel
Hotel de luxe amb spa complet i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Regalia Gold Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 18 de 18 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (with Window)

Habitació superior (with Window)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes parcials al mar

Habitació Deluxe, vistes parcials al mar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes parcials al mar

Habitació familiar, vistes parcials al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, balcó, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació (Suite)

Habitació (Suite)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand, balcó, vistes parcials al mar (Deluxe)

Habitació Grand, balcó, vistes parcials al mar (Deluxe)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand, vistes parcials al mar (Deluxe)

Habitació Grand, vistes parcials al mar (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Family Room with Partial Sea View

Family Room with Partial Sea View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room with Balcony and City View

Deluxe Room with Balcony and City View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room with Partial Sea View

Deluxe Room with Partial Sea View
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe Room with Balcony and Partial Sea View

Grand Deluxe Room with Balcony and Partial Sea View
Carregar totes les fotos de: Standard Single Room

Standard Single Room
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe Room with Partial Sea View

Grand Deluxe Room with Partial Sea View
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Superior Window

Superior Window
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

39 - 41 Nguyen Thi Minh Khai Tan Lap, Ward, Nha Trang, Khanh Hoa Province
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Virgo Hotel
Virgo Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 360 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000 VND per vehicle (només l'anada, 7 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500000 VND només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Regalia Gold Hotel Hotel
Regalia Gold Hotel Nha trang
Regalia Gold Hotel Hotel Nha trang
Preguntes freqüents
Opinions: Regalia Gold Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tom, Renton
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HIROSHI
Viatge en família amb nens petits
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROSHI
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Heeju
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heeju
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
James
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
James
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Casey
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casey
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
CHOI JAE
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHOI JAE
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
chahee
20 de febr. de 2025
chahee
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Wilhelm
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Wilhelm
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Justin
11 de febr. de 2025
Justin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
NAYOUNG
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAYOUNG
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
michiko
2 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
michiko
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
kyucheol
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kyucheol
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Service nicht 5* Bestes Preis/Leistung
Markus
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DEUK SUNG
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
나트랑 사내관광의 최적지
DEUK SUNG
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SUNGMIN
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNGMIN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Nuri
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비입니다
Nuri
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
dung
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
dung
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
kyunghwa
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kyunghwa
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
BYEONGHEE
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
BYEONGHEE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ngoc Thanh
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ngoc Thanh
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YANGSUN
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YANGSUN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels