Apartament sencer

Kensington House Aparthotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Apartaments amb cuines i a prop de l'atractiu següent: Quayside

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Kensington House Aparthotel

Façana frontal de l'allotjament
Habitació doble | Sala d'estar | Televisor de pantalla plana
Equipament de l'habitació
Vestíbul
Habitació doble | Llençols de cotó egipci i roba de llit d'alta qualitat

Opinions

9,0 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Cuina
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble

El més destacat

Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
  • 62 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
  • 57 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
5 Osbourne Road, Jesmond, Newcastle-upon-Tyne, England, NE2 2AA

Què hi ha als voltants

  • Universitat de Newcastle-upon-Tyne - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Universitat de Northumbria - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Parc de St. James - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Quayside - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • L'Hivernacle - 2 minuts en cotxe - 2.3 km

Com moure’s per la zona

  • Manors Station: 16 min a peu
  • Jesmond Station: 2 min a peu
  • Newcastle (NCL-Aeroport Internacional de Newcastle): a 13 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Habita - ‬10 minuts a peu
  • ‪Quilliam Brothers' Tea House - ‬10 minuts a peu
  • ‪The Hancock - ‬9 minuts a peu
  • ‪The Punch Bowl - ‬8 minuts a peu
  • ‪Chill Café - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

Kensington House Aparthotel

Apartaments amb cuines i a prop de l'atractiu següent: Quayside
Aquest edifici d'apartaments lliure de fum inclou aparcament sense assistència i wifi gratuïta en zones públiques. Cada apartament disposa d'una cuina amb frigorífic, placa de cuina, microones i rentaplats. Podràs gaudir de tot tipus de comoditats gràcies a la wifi gratuïta, al televisor de pantalla plana i als llençols de cotó egipci. S'ofereix un servei de neteja que cal sol·licitar prèviament.
Kensington House Aparthotel ofereix 23 habitacions que inclouen ampolla d'aigua gratuïta i cafetera i tetera. Els llits tenen llençols de cotó egipci i roba de llit d'alta qualitat. En aquest apartament de 4 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb articles de tocador de disseny i assecador de cabells.

Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Totes les habitacions disposen d'un televisor de pantalla plana. S'ofereix un servei de neteja diari.

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a l'apartament: wifi gratuït
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (15 GBP per dia)

Comoditats per a famílies

  • Bressol gratuït

Cuina

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Rentaplats

Dormitoris

  • Llençols de cotó egipci
  • Llit addicional (de pagament)

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Es proporcionen tovalloles

Sales d'estar

  • Sala d'estar

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Espais de treball

  • Espai de treball apte per a portàtils

Comoditat

  • Calefacció

Animals de companyia

  • No s'admeten animals de companyia

Característiques especials i accessibilitat

  • Sense ascensor
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Aigua embotellada gratis
  • Planxa i taula de planxar
  • Servei de neteja (diari)

Aspectes destacats de la ubicació

  • A prop d'una estació de metro

Mesures de seguretat

  • No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
  • No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)

General

  • 23 unitats
  • 4 plantes
  • Insonorització
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20.00 GBP.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 35.00 GBP.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
L'amfitrió estarà esperant els clients a l'allotjament.
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 100 GBP per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 GBP per dia.
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20.00 GBP.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 35.00 GBP.
  • Preu del servei de neteja: 25 GBP.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
El dipòsit de seguretat d'aquest allotjament es cobra a totes les estades de cap de setmana. El dipòsit es reembossarà si no es produeixen danys.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Kensington House Aparthotel
Kensington House Aparthotel Newcastle-upon-Tyne
Kensington House Newcastle-upon-Tyne
Kensington House Aparthotel Apartment Newcastle-upon-Tyne
Kensington House Aparthotel Apartment
Kensington House Aparthotel Apartment
Kensington House Aparthotel Newcastle-upon-Tyne
Kensington House Aparthotel Apartment Newcastle-upon-Tyne

Preguntes freqüents

Kensington House Aparthotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Kensington House Aparthotel?

Hi ha aparcament disponible per 15 GBP per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Kensington House Aparthotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 20.00 GBP (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Kensington House Aparthotel?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 35.00 GBP (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Kensington House Aparthotel?

Aquest edifici d'apartaments d'estil boutique a Jesmond es troba a menys de 2 km de les atraccions següents: Universitat de Newcastle-upon-Tyne, Parc de St. James i Quayside. Universitat de Northumbria i Centre Cívic de Newcastle-upon-Tyne també són a menys de 10 min. Jesmond Station és a 2 min a peu i Haymarket Station, a 12 min.

Opinions: Kensington House Aparthotel

Opinions

9,0

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 65 de 97 opinions
Puntuació 8: Bo. 22 de 97 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 97 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 97 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 97 opinions

9,2/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

9,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Jonathan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Great place to stay with family

The apartment was scrupulously clean. We've stayed here three times over the last couple years and they have always been really clean. The deco is modem and still in excellent order. Parking is great..right on the front door and it's only a short walk into the city..a fantastic place to stay when visiting the city
Estada de 3 nits (ag. 2020)

2/10, Horrible

Mei-Lee Lee

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Edward

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Jamila

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2019)

6/10, Acceptable

Barb, Dunedin NZ

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Good location in leafy suburb of Jesmond. 10-15 minute walk to several excellent restaurants, 15-20 minute walk to central city, Metro Station nearby. Parking on-site. Check in was stressful - all done by phone and codes. Very little information on Newcastle in room regarding where to find restaurants, shops, transport options, etc. Receptionist/security available only 8pm-8am so no-one to ask. No instructions for washing machine/dryer.
Estada de 5 nits (juny 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

No longer a great place to stay :(

We have stayed here many times before and have been very happy on each occasion - hence returning - but after our recent stay, we will not be visiting again. The ownership of the apartments had changed a few weeks prior to our stay and so on arrival we found that there was no-one to welcome us and check us in, no 24 hour reception, no complimentary breakfast service (as there always had been), no sky TV (as there always had been), no free parking (as there always had been) and no servicing of the apartment, so our tea, coffee, toiletries, loo roll etc were not replenished. We could however, have a breakfast hamper for £19 and have the room serviced for £25! Worst of all we weren't advised of any of this in advance to be able to change our booking, so all the free services we expected, we didn't receive. The owners claim that you have all the convenience and service of a hotel but this simply isn't true - there is actually no service at all! I complained to Hotels.com and they fobbed me off saying I should contact Dream Apartments direct, but on doing this, I have been ignored and they have even had the grace to reply to me about our experience. Do beware when reading Tripadvisor or hotels.com reviews that anything posted before May 2019 is not an accurate reflection of the service you will now receive and the experience you will have when staying here. We are really sorry about this change of service as we have always loved staying here, but won't do so again.
Estada de 2 nits (maig 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Well appointed apartment. Everything provided for a comfortable stay. Kitchen v well equipped . Very friendly & helpful reception staff. Unfortunately there was a continuous loud drone from the hot water tank sited in cupboard adjacent to the bedroom which did affect sleep.
Estada d’1 nit (maig 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tv didn't work, marks on the walls, basement flat so no previsy through the windows
Estada de 2 nits (maig 2019)

8/10, Bo

William

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Katy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing apartment

Amazing apartment hotel with lots of space, and lovely little touches which made us feel at home. We also left something at the hotel which was very kindly sent back to us, thank-you. We will definitely be staying again!
Estada de 3 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

chris

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money, taxi ride close to everything. Clean and spacious room. Even put some milk and water in your fridge for you. Sky sports also on tv was a big plus while waiting to go out.
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

MARK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Lindsey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A stlylish apartment with great transport links

We thoroughly enjoyed our stay here, the apartment was very comfortable and stylish and well equipped. The staff were friendly and helpful. The apartment is very close to Jesmond Metro station and the town centre is in easy reach if you fancy a walk. The hotel is a little to the south of the main restaurants and bars in Jesmond but the plus side was that it was very quiet. I would recommend this for people like us who were looking for somewhere comfortable to stay for a weekend visit. It would be ideal for someone staying a bit longer, either for leisure or work.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Nichola

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent New Year Stay

This was our second New Year stay and again we loved it. The apartment was very clean and the service excellent, as both were last year. The apartment offers all you will need for a few days stay with really nice touches like the breakfast goodies and free parking and wifi. The apartment is ideally located for all that Newcastle and Jesmond have to offer and the metro couldn't be handier! We will be returning again next New Year, if not before!
Estada de 6 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Dave

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Nigel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Perfect for University visits

Great place for the money, right opposite Jesmond Metro station, so easy access to town center. stayed while visiting our son at University.
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Joseph

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great hotel with spacious clean rooms.

Plenty of parking, friendly reception staff and large clean rooms. Only minor gripe was that the milk in the fridge was a couple of days out of date so i couldn't eat the complementary cereal before heading out.
Estada d’1 nit (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good sized well equipped apartment. Second visit and this time the level of cleanliness seemed to have declined. Spot of blood on the duvet cover and the throw was filthy, couldn't wait to get it off the bed.
Estada de 3 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well located for the university, next to Jesmond metro. 20 minutes walk to city centre. Helpful staff.
Estada de 3 nits (set. 2018)

10/10, Excel·lent

Moutasim

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s a great apartment hotel at an amazing area. It is not a faraway from the city centre, and next to the metro station.
Estada de 7 nits (jul. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Kensington House

Fabulous from check in to check out spacious - high spec apartment excellent location
Estada d’1 nit (jul. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Noisy and too hot - poor communication

The road noise throughout the night was intolerable. Had I had the ability to drive 2 hours home at 4 a.m. to get some sleep, I would have done. The double glazing is ineffective in this room. I had at best 3 hours of sleep due to the constant and disruptive sound of the city, impacting on our planned trip home. Furthermore, our overnight stay was made even more uncomfortable because of a lack of consideration to customers. I do not understand that whilst the country is in the middle of a heatwave, why the bed is fitted with a winter duvet, I could not find any other bedding, and no provision of a fan. The latter would not only have assisted with creating airflow within the room but would have also provided an element of white noise to drown out the excessive road noise. After emailing the establishment of these issues, I was told that it was my fault I didn’t bring these issues to the attention of the night porter, so that in the middle of the night he could have brought up a fan, a thinner duvet and put me in the room that was locked in our apartment. How disruptive! I have an idea, why doesn’t the establishment advise customers in the handbook that has an inventory of every piece of cutlery and tea towel or better still, put you in the quieter room upon registration. Really poor and inappropriate communication!
Estada d’1 nit (jul. 2018)

10/10, Excel·lent

Margaret

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (juny 2018)

10/10, Excel·lent

K.M

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Feeling like at home

We arrived a little bit early but arrangements were made for us to get in. It was next block the building we actually staying.Spacious space and 2 double room for one night. The living room and the open kitchen just look like at home feeling and would be worth for a longer stay. Location is great only 3 metro stop from central train station and 3 mins walk to there but I am not sure any shop around or not.Just doing your shopping before check in if you prefer cooking. However quite noisy in the morning when the traffic start and the check out time too early at 11 am after a nice night out in the concert, would like to have more time to have my lunch first before leaving. Otherwise I would rate for 4.5 as my children enjoy the stay and I have my own privacy.
Estada d’1 nit (juny 2018)