The Paul Hotel NYC
Hotel d'estil art-déco amb una terrassa superior i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Paul Hotel NYC





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

The Dutch Hotel Long Island City, Sonder by Marriott Bonvoy
Queens
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l’aire lliure
- Llits/bressols addicionals
8.4 de 10, Molt bé, 170 opinions
Preu actual: 177 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 West 29th Street, New York, NY, 10001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LIC Manhattan View Hotel
LIC Manhattan View Hotel
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 406 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150.00 USD per estada
- Taxa del complex turístic de 21.72 USD per allotjament i per nit
La taxa del complex turístic inclou:
- Accés al centre de negocis o a ordinadors
- Servei de neteja
- Ampolles d'aigua a l'habitació
- Caixa forta a l'habitació
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 18.00 USD per adult i 18.00 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 22.00 USD per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 45.00 USD per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 45.00 USD per dia (a 322 m).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 150.00 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Paul Hotel New York
Paul Hotel
Paul Hotel NYC-Chelsea
Paul NYC-Chelsea
The Paul an Ascend Hotel Collection Member
Paul Hotel NYC-Chelsea New York
Paul NYC-Chelsea New York
The Paul Hotel NYC Hotel
The Paul Hotel NYC New York
The Paul Hotel NYC Hotel New York
The Paul Hotel NYC Chelsea Ascend Hotel Collection
The Paul Hotel NYC Chelsea an Ascend Hotel Collection Member
Preguntes freqüents
Opinions: The Paul Hotel NYC
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
Debra
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Debra
2/10, Horrible
Paul
23 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Zaida
5 d’abr. de 2023
Zaida
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
David
26 de març de 2023
David
Estada de 2 nits (març 2023)
2/10, Horrible
Niall
Viatge en grup
22 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niall
Estada de 7 nits (març 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de març de 2023
The Paul is closed to the public & didn't help us
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2023)
2/10, Horrible
Pinar
Viatge en parella
13 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pinar
2/10, Horrible
Maria
Viatge en parella
11 de març de 2023
Maria
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Soren
Viatge en grup
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Consistently comfortable in excellent location
Soren
Estada d’1 nit (gen. 2023)
2/10, Horrible
Paul
5 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
Hoi
1 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoi
Estada de 2 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Ron
Viatge en grup
28 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A TRYP not to remember.

Ron
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Elmer
24 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elmer
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Solène
Viatge en grup
19 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Solène
Estada de 7 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
guillaume
Viatge en grup, Viatge en família
14 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
guillaume
Estada de 3 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Na Hyun
13 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Na Hyun
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
james
12 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
james
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Carolina
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
2/10, Horrible
marek
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
marek
Estada de 7 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Andrew
30 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Andrew
Estada de 4 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Pretty Good Stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Alfonso
Viatge de negocis
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alfonso
Estada de 6 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Di
23 de gen. de 2023
Di
Estada d’1 nit (gen. 2023)