Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge
Hotel d'estil art-déco amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles

Habitació, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: doble
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: doble
També et pot agradar

Hilton New York Times Square
Manhattan
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.728 opinions
Preu actual: 157 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

29-27 40th Rd, Long Island City, NY, 11101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Courtyard Long Island City/New York Manhattan View
Courtyard Long Island City/New York Manhattan View
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 178 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 35 USD per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 22 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield Inn New York Queens/queensboro Bridge
Fairfield Inn New York Queens/queensboro Bridge Hotel
Fairfield Inn New York Queens/queensboro Bridge Long Island City
Fairfield Inn Suites New York Queens/queensboro Bridge
Fairfield York QueensQueensbo
Fairfield Inn Suites New York Queens/Queensboro Bridge
Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jasmine
Viatge en parella
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmine
Estada d’1 nit (juny 2020)
2/10, Horrible
Daryl
22 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANGER HOTEL
Daryl
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Nareefa
Viatge en família
16 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nareefa
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Jesse
15 de gen. de 2021
Jesse
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2021
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2021)
2/10, Horrible
Larry
13 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larry
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Muneeb
6 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muneeb
Estada d’1 nit (gen. 2021)
6/10, Acceptable
SeongUn
9 de des. de 2020
SeongUn
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Rachel
1 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unclean
Rachel
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Lavell
28 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lavell
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Di, New York ny
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Di
Estada de 5 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Wanda
Viatge de negocis, Viatge en grup
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy!!!
Wanda
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Ms.Johnson, Fairview Inn and Suites
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ms.Johnson
Estada de 3 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Pedro
10 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Pedro
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de nov. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Marlon
28 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible service
Marlon
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Harris, Atlanta
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harris
Estada de 3 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en família
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
KarleenAnn
Viatge en grup
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KarleenAnn
Estada de 2 nits (oct. 2020)