Hotel Schlossgarten
Hotel a Neustrelitz amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schlossgarten





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tiergartenstrasse 15, Neustrelitz, Mecklenburg-Vorpommern, 17235
Sobre aquest allotjament
Hotel Schlossgarten
Allotjaments similars

Landhotel Prälank
Landhotel Prälank
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 38 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Schlossgarten Neustrelitz
Schlossgarten Neustrelitz
Hotel Schlossgarten Hotel
Hotel Schlossgarten Neustrelitz
Hotel Schlossgarten Hotel Neustrelitz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Schlossgarten
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Andreas
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Knut
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Knut
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Lis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lis
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Joyce
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joyce
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sascha
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sascha
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Benjamin
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Susanne Strange
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne Strange
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Karlfried
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Karlfried
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge de negocis
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gewoon goed
Marcel
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleinod
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Marthine
25 de març de 2024
Marthine
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge de negocis
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Das war echt eine schöne Erfahrung
Victor
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jørgen
Viatge de negocis
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jørgen
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge en família
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Werner
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
10 de maig de 2023
Michael
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge de negocis
9 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
10/10, Excel·lent
Michael
25 d’oct. de 2022
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
JÖRG
Viatge en parella
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JÖRG
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Claus
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein urgemütliches Hotel
Claus
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
H.
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
H.
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Dietmar
Viatge en família
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dietmar
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
29 de jul. de 2022
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2022)








