Hotel Cloud Nine
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Platja de Negombo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cloud Nine





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al jardí

Habitació doble Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

33/1 Cemetery Road, Kudapaduwa, Gampaha District, Negombo, 11500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ayur Ayur Ayurveda Retreat
Ayur Ayur Ayurveda Retreat
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 14 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10.00 USD per adult i 5.00 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20.00 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cloud Nine Negombo
Cloud Nine Negombo
Hotel Cloud Nine Hotel
Hotel Cloud Nine Negombo
Hotel Cloud Nine Hotel Negombo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cloud Nine
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Carine
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice staff and small, quiet hotel
Carine
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
残念なことは一点のみ
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
HELENA
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unexpected great surprise
HELENA
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Masa, Japan
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean hotel
Masa
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Gordon
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very friendly staff
Gordon
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Terry, シンガポール
26 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
Yves, Graz
1 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Überbucht
Yves
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔感あるホテル
Viatger verificat
4/10, Deficient
Steve, Bath
27 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good: room, staff and food. Poor: room facilities.
Steve
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
MAYU, 日本
9 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
MAYU
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Thanushan
20 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A good hotel
Thanushan
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Hotel, stylisch. Hammer Eseen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Praemi
9 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great little hotel
Praemi
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació