Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Goldi Sands Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite prèmium, vistes al mar

Estudi en suite prèmium, vistes al mar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ethukala, Negombo, 11500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jetwing Sea
Jetwing Sea
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 262 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 7 USD per adult i 7 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Goldi
Goldi Sands
Goldi Sands Hotel
Goldi Sands Hotel Negombo
Goldi Sands Negombo
Hotel Goldi Sands
Goldi Sands Hotel Hotel
Goldi Sands Hotel Negombo
Goldi Sands Hotel Hotel Negombo
Preguntes freqüents
Opinions: Goldi Sands Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Malin
Viatge en grup
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk
Malin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
mark
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ok
mark
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Belinda
23 de març de 2024
Belinda
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Doug
Viatge en família
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Doug
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Suraj
18 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suraj
Estada de 5 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Lisa
20 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
10/10, Excel·lent
Deirdre
26 de juny de 2022
Deirdre
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Aisylu
Viatge en parella
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aisylu
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hiro, Japan
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiro
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Aart
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aart
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Anna
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mariann
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skøn havudsigt
Mariann
Estada de 5 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Not worth the price
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel for a short stay
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
David J
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good value mid level choice in Negombo
David J
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
MrEee, West mids
25 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MrEee
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)