Hotel Morro do Careca
Hotel a peu de platja amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Morro do Careca





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard with Sea View

Double Room Standard with Sea View
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, vistes al jardí

Habitació doble bàsica, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, vistes al mar

Habitació doble bàsica, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Bany privat
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Erivan Franca, N 94 - Ponta Negra, Natal, RN, 59090-100
Sobre aquest allotjament
Hotel Morro do Careca
Allotjaments similars

Rede Andrade Bello Mare
Rede Andrade Bello Mare
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
7.4 de 10, Bé, 990 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Morro do Careca
Hotel Morro do Careca Natal
Morro do Careca
Morro do Careca Natal
Hotel Morro Do Careca Natal, Brazil
Hotel Morro Careca Natal
Hotel Morro Careca
Morro Careca Natal
Morro Careca
Hotel Morro do Careca Hotel
Hotel Morro do Careca Natal
Hotel Morro do Careca Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Morro do Careca
7,4
Bo
7,0
Neteja
8,6
Ubicació
7,4
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
misa
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
misa
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JOADSON
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOADSON
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sidcley
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sidcley
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Ibraam
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibraam
Estada de 11 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
29 de jul. de 2024
Patricia
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Mailson
15 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ruim
Mailson
Estada de 3 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Ana kezia
10 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana kezia
Estada de 2 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Pedro
13 de febr. de 2023
Pedro
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Pedro
9 de febr. de 2023
Pedro
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Kaylana
25 de set. de 2022
Kaylana
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Emanuel
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emanuel
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Adenilson Rafael de
Viatge en família
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adenilson Rafael de
Estada de 4 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Simone
30 de des. de 2020
Simone
Estada de 4 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
THIAGO FELIPE
22 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
THIAGO FELIPE
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
FRANCISCO EDNALDO
Viatge de negocis
8 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCO EDNALDO
Estada d’1 nit (nov. 2020)
4/10, Deficient
FRANCISCA
28 de gen. de 2020
Esperava mais
FRANCISCA
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Eraldo, Caruaru
Viatge en parella
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eraldo
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
AMERICANOKEN, Joao PESSOA BRazil
2 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AMERICANOKEN
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
MARCIA MENDES
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCIA MENDES
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Bruno
9 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vergonhoso!
Bruno
Estada de 2 nits (set. 2019)








