Happy Ponta Negra Express
Hotel que admet animals de companyia a Natal amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Botigues Artesanato Villarte
Galeria de fotos de l’allotjament Happy Ponta Negra Express





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
26 de des. - 27 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Triple Room with Air Conditioning

Triple Room with Air Conditioning
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, pati

Habitació estàndard, pati
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Engenheiro Roberto Freire, N° 3936, Ponta Negra, Natal, RN, 59090-000
Sobre aquest allotjament
Happy Ponta Negra Express
Allotjaments similars

Hotel Areia de Ouro
Hotel Areia de Ouro
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 92 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ponta Negra
Hotel Ponta Negra Natal
Hotel Ponta Negra
Happy Ponta Negra Express Hotel
Happy Ponta Negra Express Natal
Happy Ponta Negra Express Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Happy Ponta Negra Express
7,6
Bo
8,0
Neteja
8,8
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jose
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elzimar
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elzimar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale muito a pena
Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rafael
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Um barato que resolve!

Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
ANDRE
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel razoável
ANDRE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ana Paula
Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Paula
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
ANDERSON
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ANDERSON
Estada de 3 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bem localizado, mas com limpeza precária
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Alisson
4 de gen. de 2025
Alisson
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cledonice
23 de set. de 2024
Cledonice
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Máira
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssimo
Máira
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSE NILTON
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE NILTON
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio
5 d’ag. de 2024
Sergio
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
29 de juny de 2024
Ricardo
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Marília
3 de juny de 2024
Marília
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Severino Celivam
23 de maig de 2024
Severino Celivam
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
altemar
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
altemar
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tiago
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente estadia
Tiago
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco Ednaldo
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco Ednaldo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Elzimar
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendável
Elzimar
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Antônio Marcos
7 d’abr. de 2024
Antônio Marcos
Estada de 2 nits (abr. 2024)








