BALI MAR HOTEL
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Ponta Negra
Galeria de fotos de l’allotjament BALI MAR HOTEL





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes al mar

Suite júnior, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Banyera i dutxa independents
Caixa forta
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, vistes al mar

Suite executiva, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Banyera i dutxa independents
Caixa forta
Sala d'estar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Dr. Manoel Augusto Bezerra de Araújo, 464, Natal, RN, 59090-430
Sobre aquest allotjament
BALI MAR HOTEL
Allotjaments similars

Mirai Beach Hotel
Mirai Beach Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 119 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
BALI MAR HOTEL Hotel
BALI MAR HOTEL Natal
BALI MAR HOTEL Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions: BALI MAR HOTEL
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuela
17 d’ag. de 2025
Manuela
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
CAROLINE
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CAROLINE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
José Hamilton Batista
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Hamilton Batista
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sônia
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super recomendo
Sônia
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rafael
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pontos a melhorar do hotel Bali em Natal
Rafael
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
tanara
28 de jul. de 2025
tanara
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
marcos cezar de holanda
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
marcos cezar de holanda
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
André
25 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
André
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Walmir
25 de jul. de 2025
Walmir
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
THIAGO
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente estadia
THIAGO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estadia razoavelmente
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wanisia
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wanisia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LEANDRO
14 de jul. de 2025
LEANDRO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio Galvao
10 de jul. de 2025
Julio Galvao
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fernando
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novo, vale a pena.
Fernando
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
manoel marcelo
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manoel marcelo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ELAINE CRISTINA DA SILVA
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente estadia.

ELAINE CRISTINA DA SILVA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Edy
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novo de qualidade
Edy
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada d’1 nit (juny 2025)








