Hotell Högland
Hotel amb certificació ecològica amb 2 banyeres d'hidromassatge i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Högland





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 116 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
7,4 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Piscina privada
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,4 sobre 10
Molt bo
(23 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(34 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,6 sobre 10
Excel·lent
(17 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Esplanaden 4, Nassjo, 57123
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotell Paradis
Hotell Paradis
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 202 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200 SEK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es prohibeix l'entrada a la banyera d'hidromassatge als menors de 18 anys
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suècia. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Högland
Hotell Högland
Hotell Högland Hotel
Hotell Högland Hotel Nassjo
Hotell Högland Nassjo
Hotell Högland Hotel
Hotell Högland Nassjo
Hotell Högland Hotel Nassjo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotell Högland
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ingegärd
7 de maig de 2025
Ingegärd
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pernilla
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mycket trevligt bodde nära till allt
Pernilla
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Karin
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jörgen
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörgen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anne-Sofie
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne-Sofie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Lars Bo
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars Bo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Johan
18 d’abr. de 2025
Johan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia del Carmen
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia del Carmen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ingela
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ingela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Adam
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Michael
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Morgan
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Morgan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joakim
27 de març de 2025
Joakim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anders
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kamil
19 de març de 2025
Kamil
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tobias
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tobias
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ronny
17 de març de 2025
Ronny
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)