Hotel Red And Green
Hotel amb certificació ecològica amb esmorzar gratuït i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Red And Green





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, sauna

Suite, sauna
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Sauna
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Närpesvägen 16, Narpes, 64200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Strandkulla 7 by Interhome
Strandkulla 7 by Interhome
- Cuina
- Rentadora
- Barbacoa
- Llar de foc
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 36.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Red Green Narpes
Red Green Narpes
Hotel Red And Green Hotel
Hotel Red And Green Narpes
Hotel Red And Green Hotel Narpes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Red And Green
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Ronald
1 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
kenneth
27 d’ag. de 2022
kenneth
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Dominika
14 d’ag. de 2022
Dominika
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Henrik
14 d’ag. de 2022
Henrik
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Malene
Viatge de negocis
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malene
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jaana
20 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaana
Estada de 5 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge de negocis
6 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Ralf
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralf
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Virpi
3 de jul. de 2022
Virpi
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Patrick
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Kai
9 de maig de 2022
Kai
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
kim
Viatge de negocis
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kim
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ronald
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Klas
Viatge de negocis
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
What to expect
Klas
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Sampsa
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kiva hotelli, hyvä palvelu!
Sampsa
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Markku
Viatge de negocis
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ett hotell utan konkurrens i Närpes
Eric
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
oscar
Viatge de negocis
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oscar
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Ralf
23 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralf
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Evert
Viatge en família
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evert
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Katja
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katja
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Tor Mikael
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tor Mikael
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Niko Aleksi
Viatge de negocis
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niko Aleksi
Estada d’1 nit (set. 2021)