Garni Rebhof
Bed and breakfast a Nalles amb una terrassa superior i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Garni Rebhof





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, balcó

Habitació familiar, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Loft

Loft
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vilpianer Str. 19, Nalles, BZ, 39010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Unterinnerhof
Hotel Unterinnerhof
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.4 de 10, Bé, 421 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.80 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 24.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: IT021055A1ROCBYTRV
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Garni Rebhof
Garni Rebhof B&B
Garni Rebhof B&B Nalles
Garni Rebhof Nalles
Garni Rebhof Nalles
Garni Rebhof Bed & breakfast
Garni Rebhof Bed & breakfast Nalles
Preguntes freqüents
Opinions: Garni Rebhof
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosa M
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício.

Rosa M
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Josef
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josef
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de set. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Giovanni
Viatge en parella
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en grup
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
luca
Viatge de negocis
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo hotel a buon prezzo
luca
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriele
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Simona
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simona
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Martine
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calme et fleuri


Martine
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean-Gérard
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Gérard
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Marianne
4 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Frühstückspension im Rosengarten

Marianne
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un tranquillo soggiorno
Alan
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Davide
Viatge en grup
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Davide
Estada de 6 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
orietta
Viatge en grup
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
soggiorno consigliato
orietta
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquillità, confort e ampi spazi a due passi da
Luca
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Cristiano
Viatge en família
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo due stelle.
Cristiano
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Cécile
Viatge en família
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cécile
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frühstückspension in bester Lage!
Robert
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Marco
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Anna
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soddisfatta
Anna
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Luigi
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luigi
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Marianne
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert!
Marianne
Estada de 2 nits (des. 2018)