Baan Supannikar Boutique Hotel
Hotel a Nakhon Si Thammarat amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Baan Supannikar Boutique Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 16 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

51/1 Soi Boonnarob, Pathanakan-Khukwang 82, Nakhon Si Thammarat, Nakhon Si Thammarat, 80000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mandy Nok Hotel
Mandy Nok Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 46 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 200.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 200 THB per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Baan Supannikar Boutique Hotel Nakhon Si Thammarat
Baan Supannikar Boutique Hotel
Baan Supannikar Boutique Nakhon Si Thammarat
Baan Supannikar Boutique
Baan Supannikar Boutique
Baan Supannikar Boutique Hotel Hotel
Baan Supannikar Boutique Hotel Nakhon Si Thammarat
Baan Supannikar Boutique Hotel Hotel Nakhon Si Thammarat
Preguntes freqüents
Opinions: Baan Supannikar Boutique Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mario
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mario
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Phattra
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Phattra
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Thanawat
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanawat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Wiwat
Viatge en família
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wiwat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended boutique hotel
Richard
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Rene
26 d’ag. de 2022
Rene
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
SomO, ราชบุรี
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SomO
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
อริน, กรุงเทพฯ
23 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
อริน
Estada d’1 nit (abr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
mussy, 長崎県
28 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
のどかなホテル
mussy
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
TJ, Bangkok
7 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel.
TJ
8/10, Bo
PEEUNGJUN
14 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
โรงแรมสะอาด อากาศดี
PEEUNGJUN
10/10, Excel·lent
Ma, BKK
30 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I often stay in this hotel when I travel there.
Ma
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel with cheap price
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel with cheap price
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
TJ, Bangkok
21 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TJ
10/10, Excel·lent
Old customer, BKK
21 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació