Zenith Residence Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Terminal 21 Korat
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zenith Residence Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Menjador
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Menjador
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Menjador
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

442/3 Mittraphap Road, Tambon Nai Mueang, Amphoe Mueang, Nakhon Ratchasima, 30000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Centara Korat
Centara Korat
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 190 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100 THB per adult i 80 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 500 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zenith Residence Hotel Nakhon Ratchasima
Zenith Residence Hotel
Zenith Residence Nakhon Ratchasima
Zenith Residence
Zenith Residence Hotel Hotel
Zenith Residence Hotel Nakhon Ratchasima
Zenith Residence Hotel Hotel Nakhon Ratchasima
Preguntes freqüents
Opinions: Zenith Residence Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
朝食以外はok
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
William
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Nitithorn
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nitithorn
Estada de 2 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de març de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
モーテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Eddy
25 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
Eddy
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Supawan
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
สะอาด สะดวก
Supawan
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
lubomir
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lubomir
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
martin
27 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Richard
27 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good spot and location
Richard
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ดีครับ
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Alvin, Singapore
25 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel to stay
Alvin
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació