Shima Yamaguchikan
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Riu Shima
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shima Yamaguchikan





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes al riu (Traditional Japanese Style)

Habitació familiar, vistes al riu (Traditional Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3876-1 Shima, Nakanojo, Gunma, 377-0601
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shima-Onsen Toshimaya
Shima-Onsen Toshimaya
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 42 opinions
Preu actual: 242 €
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Shima Yamaguchikan Inn Nakanojo
Shima Yamaguchikan Inn
Shima Yamaguchikan Nakanojo
Shima Yamaguchikan
Shima Yamaguchikan Hotel Nakanojo
Shima Yamaguchikan Hotel
Shima Yamaguchikan Hotel
Shima Yamaguchikan Nakanojo
Shima Yamaguchikan Hotel Nakanojo
Preguntes freqüents
Opinions: Shima Yamaguchikan
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
JUNICHI
Viatge en família
29 de juny de 2020
JUNICHI
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Eliza
Viatge en família
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とっても良かった
Eliza
Estada d’1 nit (maig 2020)
6/10, Acceptable
tatsuya
Viatge de negocis
28 de març de 2020
tatsuya
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Akihiro
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Akihiro
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Ben, Hong Kong
Viatge en parella
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ben
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Kaori
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
居心地が良い
Kaori
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Miriam
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amaizing onsen!
Miriam
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
素敵な四万温泉滞在になりました
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
MAKOTO
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても良い温泉でした。
MAKOTO
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Ichiro
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
女将の接客姿勢がよく浸透した、施設は古いがスタッフの一生懸命さが伝わりホッとする宿




Ichiro
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Asawin
18 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice view onsen
Asawin
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
zhiying
20 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhiying
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions