Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ougiya Ryokan





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, bany compartit (Japanese Style)

Habitació triple econòmica, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, bany compartit (Japanese Style)

Habitació triple econòmica, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, bany compartit (Japanese Style)

Habitació individual econòmica, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, bany compartit (Japanese Style - Room A)

Habitació amb dos llits individuals econòmica, bany compartit (Japanese Style - Room A)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5297 Hokujo, Hakuba, Nagano, 399-9301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hakuba Hotel Ougiya
Hakuba Hotel Ougiya
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Preu actual: 172 €
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per adult i 900 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 06:30-23:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ougiya Ryokan Hakuba
Ougiya Hakuba
Ougiya Ryokan Ryokan
Ougiya Ryokan Hakuba
Ougiya Ryokan Ryokan Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Ougiya Ryokan
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Donovan
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donovan
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Zachary
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CHEOLKU
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEOLKU
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Steve
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Yuri
Viatge en parella
5 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
junj
7 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
junj
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja
ネット環境について
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
SHAN SHAN
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHAN SHAN
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
chi sing
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
chi sing
Estada de 8 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Alan, Australia
7 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Friendly Ryokan close to everything
Alan
Estada de 10 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
昔ながらの和室旅館
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Joipoi, Melbourne
1 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Budget friendly hotel close to centre of Happo
Joipoi
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
junichi
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
扇谷旅館について
junichi
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Ash, Perth, WA
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fun and Traditional, good to do!
Ash
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great location!! Close to the centre of town
Viatger verificat
8/10, Bo
irix, 関東
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
少し建物は古いが清潔感あり
irix
10/10, Excel·lent
sally
20 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best!
sally
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de febr. de 2017
少し古いが朝食は充実していました
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Last minute booking, quaintly surprised
Viatger verificat
8/10, Bo
Ying
4 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació