Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sanmalte





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (4 Beds + Sofa)

Habitació familiar (4 Beds + Sofa)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació (2 Bedroom)

Habitació (2 Bedroom)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22201-33 Kamishiro, Hakuba, Nagano, 399-9211
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 2800 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sanmalte Hakuba
Hotel Sanmalte
Sanmalte Hakuba
Sanmalte
Hotel Sanmalte Hotel
Hotel Sanmalte Hakuba
Hotel Sanmalte Hotel Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sanmalte
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge en parella, Viatge en família
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 8 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hailey
Viatge en parella
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hailey
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Naoki
Viatge en grup
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoki
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
KOICHI
4 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOICHI
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
CHANDAN
Viatge en família
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHANDAN
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
KA LAI
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
比我想像中好!出類拔萃
KA LAI
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
美味しい料理
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Josh
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay in Hakuba!
Josh
Estada de 14 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
便利!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Cort
31 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The San Malte is fantastic!

Cort
Estada de 4 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
HSINGLI
10 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
方便乾淨的飯店
HSINGLI
8/10, Bo
Tate, Perth, Aus
6 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great little Inn
Tate
8/10, Bo
Tomas, Stockholm
18 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Härliga dagar i Hakuba
Tomas
8/10, Bo
heather, Perth
18 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goryu
heather
8/10, Bo
Greg, Tokyo
1 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ski trip to Hakuba
Greg
10/10, Excel·lent
Candice, Yokosuka, Japan
31 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay!
Candice
10/10, Excel·lent
Russ, sydney australia
14 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació