Hotel Sankt Moritz Shiga
Hotel a Yamanouchi amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sankt Moritz Shiga





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 177 €
23 de des. - 24 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (for 4 Guests, Shared Toilet)

Habitació tradicional, bany compartit (for 4 Guests, Shared Toilet)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (for 5 Guests, Shared Toilet)

Habitació tradicional, bany compartit (for 5 Guests, Shared Toilet)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ichinose 7149, Yamanouchi, Nagano, 381-0400
Sobre aquest allotjament
Hotel Sankt Moritz Shiga
Allotjaments similars

With private woodfired sauna limited to 1 group / Kamitakai-gun Nagano
With private woodfired sauna limited to 1 group / Kamitakai-gun Nagano
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- S’admeten animals
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sankt Moritz Shiga Hotel
Hotel Sankt Moritz Shiga Yamanouchi
Hotel Sankt Moritz Shiga Hotel Yamanouchi
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sankt Moritz Shiga
Opinions
6,6
6,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,2/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Estada de 10 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
miwa
Viatge en grup
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
miwa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great for a ski holiday
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Hiroki
Viatge en parella
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
ヒロアキ
Viatge en família amb nens petits
14 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒロアキ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Chiho
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiho
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
??
Viatge en família amb nens petits
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Masaharu
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masaharu
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Aapo
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aapo
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Katsunori
Viatge en família amb nens petits
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsunori
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Hiroshi
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions


Hiroshi
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Takeshi
Viatge en família
26 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
徹
Viatge en grup
26 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
徹
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
fazal
Viatge en família
4 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was very bad experience
fazal
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Yoshihiro
Viatge en família
2 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yoshihiro
4/10, Deficient
Liam
Viatge en família
23 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liam
8/10, Bo
YUKO
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
スタッフは親切
YUKO
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de maig de 2020
Viatger verificat
Estada de 10 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
yu
Viatge en grup
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
スキー利用
yu
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お勧めです。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Flyingfinn, 神奈川県
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Flyingfinn
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
TAKASHI
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
スタッフの対応は最高。だけど・・・
TAKASHI
Estada de 2 nits (gen. 2020)








