Hotel Nire no Ki
Refugi d'esquí a la muntanya amb 2 restaurants i amb bars
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nire no Ki





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 119 €
27 de des. - 28 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4721 Kitashiro, Kita, Kitaazumi Gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Sobre aquest allotjament
Hotel Nire no Ki
Allotjaments similars

Pension College Hakuba
Pension College Hakuba
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Bugaderia
- Microones
10.0 de 10, Excepcional, 3 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nire no Ki Hakuba
Red Sun Rooms Hakuba
Red Sun Rooms Hotel
Red Sun Rooms Hotel Hakuba
Nire no Ki Hakuba
Nire no Ki
Hotel Nire no Ki Hotel
Hotel Nire no Ki Hakuba
Hotel Nire no Ki Hotel Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Nire no Ki
7,2
Bo
6,8
Neteja
7,2
Ubicació
8,4
Personal i servei
5,4
Respecte al medi ambient
6,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brad
21 de febr. de 2025
Brad
Estada de 7 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Natasha
31 de gen. de 2025
Natasha
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Shuo
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shuo
Estada de 7 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Jeannette
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Depressing holiday
Jeannette
Estada de 14 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
しん
24 de febr. de 2024
しん
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
古いけれど安くていいかな
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Drew, Seattle, WA, USA
Viatge en grup
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Drew
Estada de 5 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
KIT YEE
22 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
房間暖氣不足,要穿上厚衣服睡覺,換了房間都一樣。整體不夠清潔,不會再住。
KIT YEE
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ordinary Hotel. Not worth Recommending.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Foma, Lublana
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしいホテル
Foma
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Brian
10 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
You get what you pay for.
Brian
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
O.k. value for the money
Viatger verificat
8/10, Bo
Christopher
15 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Christopher
10/10, Excel·lent
mingjian
4 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mingjian
8/10, Bo
Chi Hang
1 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Chi Hang
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
A fine example of what Hakuba has to offer...
Viatger verificat
8/10, Bo
Jacquelyn, Victoria, Australia
23 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Not a bad little place
Jacquelyn
10/10, Excel·lent
Jiseon, korea
22 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
verry kind HOTEL
Jiseon
8/10, Bo
Emilie, france
15 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilie
2/10, Horrible
滑雪客, w
21 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
地處偏逺,飯店簡陋,、環境粗糙。
滑雪客
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Luke, Brisbane
26 de des. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Fine Hotel
Luke
10/10, Excel·lent
Ian, Bangkok
8 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








