Hotel Keyaki no Ki
Refugi d'esquí a la muntanya amb 2 restaurants i amb bars
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Keyaki no Ki





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Renovació: 2015
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, no fumadors (Up to 4 guests)

Habitació quàdruple familiar, no fumadors (Up to 4 guests)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Sobre aquest allotjament
Hotel Keyaki no Ki
Allotjaments similars

Condominium Hakuba Goryu
Condominium Hakuba Goryu
- Cuina
- Rentadora
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 34 opinions
Preu actual: 173 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000.00 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Keyaki no Ki
6,6
6,6
Neteja
5,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
6,6
Respecte al medi ambient
5,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 d’abr. de 2025
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Stephen, Thirroul
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Stephen
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Drew
Viatge en parella
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Drew
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Yayoi
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yayoi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marrina
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb
Marrina
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Ed
Viatge en família
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ed
Estada de 7 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
OLIVIER
26 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OLIVIER
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Tetsuya
Viatge en família
22 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
コスパ最高!
Tetsuya
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Kathryn
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not a regular hotel.
Kathryn
Estada de 6 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Lionel
31 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lionel
4/10, Deficient
Elizabeth, Yokota AB, Japan
21 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Misrepresented & Overpriced
Elizabeth
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
部屋の割に値段は高い
Viatger verificat
4/10, Deficient
Elizabeth, Yokota AB, Japan
2 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Don't waste your money
Elizabeth
4/10, Deficient
Elizabeth, Yokota AB, Japan
25 d’abr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Hotel Ever...
Elizabeth
8/10, Bo
Sarah, USA
17 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wow! to their customer service
Sarah
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Rachel, Perth
8 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eaglemont
Rachel
2/10, Horrible
Fool me once, Singapore
28 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
High volume, low comfort, bad value
Fool me once
6/10, Acceptable
Simon, Gold Coast
13 de des. de 2012
Què li ha agradat: Personal i servei
personilised service at eaglemont hotel
Simon
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’ag. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació








