Gasthof Schi Heil
Hotel a Nozawaonsen, a prop de l'atractiu següent: Estació d'Esquí Nozawa Onsen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gasthof Schi Heil





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Toyosato 9258-8, Nozawaonsen, Nagano-ken , 389-2502
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ringo Jam Madarao
Ringo Jam Madarao
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Gasthof Schi Heil Hotel Nozawaonsen
Gasthof Schi Heil Hotel
Gasthof Schi Heil Nozawaonsen
Gasthof Schi Heil Hotel
Gasthof Schi Heil Nozawaonsen
Gasthof Schi Heil Hotel Nozawaonsen
Preguntes freqüents
Opinions: Gasthof Schi Heil
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Kouichi
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Kouichi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
KANON
6 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KANON
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Wataru
6 de juny de 2024
Wataru
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
SUSUMU
Viatge en família
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUSUMU
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Keiko
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiko
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
TAKAHIRO
17 de febr. de 2022
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de gen. de 2022
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
快適に過ごせました。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 d’ag. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Takeshi
Viatge en família
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
次回も必ずシーハイルに宿泊します。
Takeshi
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
John
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Decent place, I'd return
John
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
So Yeon
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great location and staff!
So Yeon
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
bryan
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bryan
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei