HOTEL R9 The Yard Nagahama
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Biwa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Nagahama





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Minamitakadamachi 5-17, Nagahama, SHIGA, 526-0032
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Mercure Lake Biwa Resort & Spa
Grand Mercure Lake Biwa Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 522 opinions
Preu actual: 56 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Nagahama Nagahama
HOTEL R9 The Yard Nagahama Hotel
HOTEL R9 The Yard Nagahama Nagahama
HOTEL R9 The Yard Nagahama Hotel Nagahama
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Nagahama
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Kaoru
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kaoru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yoshimasa
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshimasa
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
みずほ
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
みずほ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
nobuyuki
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nobuyuki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsung-Yu
6 de gen. de 2025
Tsung-Yu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
kaneko
4 de gen. de 2025
kaneko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
YOSHIDA
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YOSHIDA
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Yoshikazu, Tokorozawa-shi
Viatge de negocis
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshikazu
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Shinya
22 de des. de 2024
Shinya
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ISHIKAWA
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大変良いホテルでした
ISHIKAWA
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
TATUO
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
TATUO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ノリヒコ
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ノリヒコ
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ユカ
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ユカ
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
えいこ
17 de nov. de 2024
えいこ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yamashita
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yamashita
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
hiromitsu
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiromitsu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Ayako
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayako
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Shizuka
Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shizuka
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
HIROSHI
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROSHI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
カズヒサ
9 de jul. de 2024
カズヒサ
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Laila Frances
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Laila Frances
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Kenichi
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Kenichi
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Daisuke
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
快適
Daisuke
Estada d’1 nit (abr. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Sarral
- Hotel Delfín
- Casa Maca Guest House
- Hotels propers a La Ruta del Cister
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels a Porto
- Hotels propers a Cap de Creus
- Hotels propers a Riu a l'Ebre
- Hotels a Berga
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotel Guitart Rosa - Adults Only
- Hotels a Terol
- Hotel Sa Voga
- Hotels a Saint-Martin-du-Var
- Tots els tipus d’allotjament