Hotel Annakhil
Hotel a Nador amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Annakhil





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

185 Blvd. de Tanger, Villa Nador, Nador, Nador, 62000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Molen Nador
Hotel Molen Nador
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 9 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.20 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Annakhil Nador
Annakhil Nador
Hotel Annakhil Hotel
Hotel Annakhil Nador
Hotel Annakhil Hotel Nador
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Annakhil
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marc James
Viatge en grup
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc James
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Pierre
Viatge en grup
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Pierre
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
DAVID
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Durk
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Voor verbetering vatbaar maar goed te doen



Durk
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Said
Viatge en grup
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Said
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Perry
6 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perry
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
JOELLE
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne adresse
JOELLE
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Elian
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elian
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Larbi
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larbi
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Kenneth, horseheath
Viatge en grup
3 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenneth
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
27 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Hicham
Viatge en família
6 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hicham
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Driss
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Driss
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Richard
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (nov. 2021)