Hotel Taiko
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Myoko Kogen
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Taiko





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors

Habitació estàndard, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style)

Habitació tradicional (Japanese Style)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (Deluxe)

Habitació familiar, no fumadors (Deluxe)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Suite)

Habitació, no fumadors (Suite)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, no fumadors

Habitació econòmica, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior, no fumadors

Habitació quàdruple superior, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Akakura 402, Myoko, Niigata, 949-2111
Sobre aquest allotjament
Hotel Taiko
Allotjaments similars

The Address Akakura
The Address Akakura
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de cr èdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Taiko Myoko
Taiko Myoko
Taiko Hotel Myoko
Hotel Taiko Hotel
Hotel Taiko Myoko
Hotel Taiko Hotel Myoko
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Taiko
7,8
Bo
7,8
Neteja
7,0
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Extremely friendly staff
Peter
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Danny
Viatge en família amb nens petits
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 5 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Kin Ha
30 de des. de 2023
Kin Ha
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Kin Leung Ben
Viatge en grup
2 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kin Leung Ben
Estada de 6 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
31 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de maig de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
4/10, Deficient
Anna
Viatge en família
4 de maig de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Charmaine, Honolulu, HI
Viatge en grup, Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charmaine
Estada de 6 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Elena
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Elena
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Chi Yu
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Yu
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
SCONJEONG
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
좋아요!
SCONJEONG
Estada de 3 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions








