Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Akakura Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, edifici annex

Habitació amb dos llits individuals bàsica, edifici annex
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un cobrellit
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 2 dormitoris, no fumadors, edifici annex (+ Japanese Style Room)

Habitació bàsica, 2 dormitoris, no fumadors, edifici annex (+ Japanese Style Room)
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un cobrellit
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

486 Akakura, Myoko, Niigate-ken, 949-2111
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Akakura Hotel Myoko
Akakura Myoko
Akakura Hotel Hotel
Akakura Hotel Myoko
Akakura Hotel Hotel Myoko
Preguntes freqüents
Opinions: Akakura Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de set. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Kuniaki
Viatge en família
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
次回もここに。
Kuniaki
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
KUNIHIKO
24 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KUNIHIKO
Estada d’1 nit (gen. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
ジァック, 日本
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
ジァック
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
TAEKO
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしい対応

TAEKO
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
hideyuki
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
hideyuki
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
高嶺深雪
Viatge en família
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
高嶺深雪
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Mitsuko
6 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Mitsuko
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Cheuk Kwan Tammy
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unforgettable staying experience
Cheuk Kwan Tammy
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
hisashi
7 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
hisashi
Estada de 2 nits (nov. 2017)