Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel & Restaurant Bakenhof





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Roxeler Str. 376, Münster, NRW, 48161
Sobre aquest allotjament
Hotel & Restaurant Bakenhof
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 4.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informaci ó indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bakenhof Münster
Hotel Bakenhof
Bakenhof Münster
& Restaurant Bakenhof Munster
Hotel & Restaurant Bakenhof Hotel
Hotel & Restaurant Bakenhof Münster
Hotel & Restaurant Bakenhof Hotel Münster
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel & Restaurant Bakenhof
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zuvorkommend
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Fredrik
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Susanne
Viatge de negocis
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gerne wieder
Susanne
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
N.
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
N.
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Fuat
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One night in Münster
Fuat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ulrich, Köln
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrich
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Lydia
Viatge de negocis
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lydia
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Bettina
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Gert - Jan
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gert - Jan
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Mirko
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirko
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Rolf-Dieter
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf-Dieter
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Annette
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annette
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Alexander
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Albin Solem
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfort and quality
Albin Solem
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Gabi, Burscheid
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabi
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
뮌스터 최고의 호텔 겸 레스토랑
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modernes Hotel mit nettem Personal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)