Leonardo Hotel Munich City South
Hotel a Munic amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Hotel Munich City South





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
8,6 sobre 10
Excel·lent
(22 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

K+K Hotel am Harras
Sendling
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hofmannstraße 1, Munich, 81379
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NYX Hotel Munich by Leonardo Hotels
NYX Hotel Munich by Leonardo Hotels
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 704 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
22 de nov. - 23 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Leonardo Munich City South
Leonardo Munich City Munich
Leonardo Hotel Munich City South Hotel
Leonardo Hotel Munich City South Munich
Leonardo Hotel Munich City South Hotel Munich
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Leonardo Hotel Munich City South
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Courtney
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Courtney
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Seungchan
28 de set. de 2025
Seungchan
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en grup
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eric
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin thomas
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin thomas
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tobias
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tobias
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
James
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Benny
7 d’ag. de 2025
Benny
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eljfete
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eljfete
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hussain
Viatge en grup
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hussain
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Georgios
14 de jul. de 2025
Georgios
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodelio
13 de juny de 2025
Rodelio
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Irina
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irina
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Halil
29 de maig de 2025
Halil
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
sanjib
26 de maig de 2025
sanjib
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Armin
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Armin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Vanessa
24 de gen. de 2025
Vanessa
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Fredrik
22 de gen. de 2025
Fredrik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kai
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Michael
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Schade, verpasste Chance
Michael
Estada de 4 nits (des. 2024)















