Peninsula Grand Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Mumbai amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Peninsula Grand Hotel

Bar de copes
Exterior
Bar de copes
Habitació superior | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Jardí

Opinions

5,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Spa
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 50 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sakinaka Junction, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400072

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Phoenix Market City - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Llac Powai - 4 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Parc Empresarial Hiranandani - Powai - 5 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Consolat General dels EUA - 6 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Centre de Convencions Jio World - 6 minuts en cotxe - 6.1 km

Com moure’s per la zona

  • Mumbai Ghatkopar Station: 3 min en cotxe
  • Saki Naka Station: 2 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 11 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Poptates Sakinaka - ‬4 minuts a peu
  • ‪Mitron - ‬1 minuts a peu
  • ‪Opa Bar and Cafe - ‬2 minuts a peu
  • ‪The Studs Sports Bar and Grill - ‬4 minuts a peu
  • ‪Urban Tadka - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Peninsula Grand Hotel

Hotel de 4 estrelles a prop de Centre NESCO
T'esperen un servei gratuït de connexió amb l'aeroport, una cafeteria i un jardí a Peninsula Grand Hotel. Dona't el gust amb un massatge tailandès, un tractament d'aromateràpia i un tractament facial a Caressaa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a Saki Naka, restaurant de les instal·lacions. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Ascensor, servei de consergeria i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 81 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i caixes fortes amb espai per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït obert les 24 hores
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 475 INR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Carafe
  • Saki Naka

Activitats

  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Reflexologia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 475 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Grand Peninsula
Peninsula Grand
Peninsula Grand Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Mumbai
Grand Peninsula Mumbai
Hotel Peninsula Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Peninsula Grand Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Peninsula Grand Hotel?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Peninsula Grand Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Peninsula Grand Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Peninsula Grand Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport.

On es troba Peninsula Grand Hotel?

Aquest hotel amb spa es troba a Saki Naka i a menys de 3 km de les atraccions següents: Centre Comercial Phoenix Market City, Zona d'Exportació Electrònica de Santacruz i Polígon Industrial MIDC. Llac Powai i R City Mall també són a menys de 5 km. Saki Naka Station és a 2 min a peu i Marol Naka Station, a 15 min.

Opinions: Peninsula Grand Hotel

Opinions

5,8
Puntuació 10: Excel·lent. 3 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 21 opinions

5,6/10

Neteja

5,4/10

Personal i servei

5,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10

It my wost room in my life. Very noisy ground floor till mid night. Night club facility.
Estada de 2 nits (maig 2022)

4/10

There is nothing 4-star about this place and at the time I booked, I chose it because its description claimed that it had a full-service spa and provided a FREE airport transfer. Nope, the spa does not exist and not only is their transfer not free, it costs almost three times what a Uber costs, for a very short ride to the airport. They conveniently fail to mention that there is a nightclub on the premises, so I was kept awake by loud music and inebriated people talking loudly in the corridor the three nights I was there. Anything that could go wrong in my room (219) did exactly that - fridge did not work, kettle was leaky, the the bathtub stopper had to be manually removed because the knob was purely decorative, the shower was either a pressure hose or nothing, mirror frame was held together by rusty staples, somebody obviously took a pee in my room before I arrived and didn't flush (gross) and the aircon was a mystery. I'd set it to 24° but it would keep going down to 21°. The neighbourhood is just as awful, so avoid this place like the plague, unless you intend to catch it! Totally not worth the high price at all!
Chipped coffee table
Bloated formica, presumably from the water that leaked from the kettle every time I used it
Humidity on wall next to the door
Mirror frame held together by staples
Estada de 3 nits (abr. 2022)

10/10

Estada d’1 nit (jul. 2019)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2019)

2/10

사전에 확인하고 예약했는데 wifi 원활하지 않고 스마트폰은 되나 i-폰 wifi 안됩니다. 방1에 1인만 되는것 같기도하고. 냄세나는 방. 환경 시끄럽고 복잡한 위치.
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10

Estada de 2 nits (des. 2018)

2/10

* Noisy = There are dancing club on 1st floor. Many young boys&girls make huge noise and smoking. Also there are NO SOUNDPROOF. I could not sleep. * Attitude = If there are some problem between reservation site (as Hotel.com) and hotel, the hotel should try to do their best to solve it for their clients. But they resort to all kinds of excuses. Furthermore they provide me smoking room even I reserved the non-smoking room. Terrible!! * Clean = Once I move to non-smoking room, unpleasant smell (and Smoking smell) comes from somewhere. Furthermore, I show the cockroach in the washroom. * Facility = Not working refrigerator (and locked automatically). Very dirty & old water boiling pot. WiFi is stopped several times in A day. I suggest you can choose other hotel if your main purpose is not going to night club. I just expected this hotel would be economical hotel but this is just horrible hotel.
Estada de 4 nits (set. 2018)

6/10

The rooms had a weird strong smoky smell - Even though the room was on non-smoking floor. The internet WiFi never worked in the room for the two days I stayed there - when I complained couple of times, I was told they are fixing the issue but apparently it was never fixed. The food at the restaurant was good and they have it open from 7am-11pm.
Estada de 2 nits (ag. 2018)

4/10

I had expected a nice stay at the Peninsula Grand Hotel, both from the hotel's website and the price. I had a suite but the only benefit of that was more space. The room was not clean--the tub was mildewed and the carpet was so dirty that it turned my white socks brown when I walked around in them. The wifi was off and on, but mostly off. There were 2 televisions, but only one of them worked. There were cigarette burns on the sofa and one of the two glasses in the room was dirty. The hotel's neighborhood was not an asset (see the photo taken out my hotel window).
Estada d’1 nit (ag. 2018)

10/10

3泊4日で利用。どのスタッフも親切でした。清掃はしっかり、朝食もおいしいです。空港からホテルの距離は近いのですが、夜になると渋滞する所に位置しているホテルなので、夜の車移動は時間がかかります。 バスルームが思っていたよりもレトロな感じがするなと感じましたが、毎日綺麗に掃除されているのがわかったので、2日目以降はまったく気になることなく、快適に過ごせました。 ホテルの無料WiFiの電波が繋がりにくいので、海外Wi-Fiを契していくことをおすすめします。
Estada de 3 nits (jul. 2018)

2/10

superior roomを予約していたら空いていたグレードの高い部屋にアップグレードしてくれたものの、禁煙の部屋のはずなのに煙草の匂いがきつく、吐き気がして眠れないほどでした。部屋にルームサービスのメニューが置いてなかったりドライヤーが壊れていたり、快適とは程遠い環境でした。ビジネスでの宿泊の場合フラストレーションがたまると思うのでお勧めしません。
Estada d’1 nit (jul. 2018)

4/10

房間設備老舊與毛巾都不夠乾淨,打掃人員也不會補水,餐廳早餐不佳

6/10

We requested for early checkin but the hotel duty manager denied receiving any request. Another duty manager mentioned they did receive the request but could not accommodate. Hotel was even unwilling to provide a shower facility to use. The door key did not work upon all three occasions that we tried to enter the room. The room service took anything between 10 minutes to 30 minutes to get the room open with the master key. No attempt was made for us to change rooms or for the staff to fix the door. Extremely inhospitable.

10/10

It was a fantastic experience

4/10

チェックアウトで料金払えと長時間拘束された。エキスペディアでのネット予約でカード払い済みを理解していない等、まったく知識がない。 エキスペディアからも指導してほしい。 最終的には20分近く待たされOK.最後にどうも捨て台詞迄、はかれてとても立腹した。 もう二度と使いたくないホテル。エキスペディアからもインドの2,3流ホテルをノミネイトしているならばテコ入れすべき事項。 此処まで程度が悪いとはインド国内でも驚いた。 宜しく。

8/10

Expensive with respect to overall facility

8/10

nice stay

8/10

very nice stay

2/10

I only had 4 hours to stay at the hotel due to an early morning flight. During that time there was a a LOUD wedding that made it imposiblen to sleep as well as horribly loud traffic. Even with an upgrade to a suite the room was full of mold and hair from previous guests. It was truly horrible! Nothing good to say.

4/10

I will not ever try this hotel again

6/10

breakfast well service,bad dinner.bath make up bad