Peninsula Grand Hotel
Hotel a Mumbai amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Peninsula Grand Hotel





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Radisson Mumbai Andheri MIDC
Andheri Est
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 200 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sakinaka Junction, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400072
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 718 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 475 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Peninsula
Peninsula Grand
Peninsula Grand Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Mumbai
Grand Peninsula Mumbai
Hotel Peninsula Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Peninsula Grand Hotel
Opinions
5,8
5,6/10
Neteja
5,4/10
Personal i servei
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
Debbie
3 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Do not believe the description




Debbie
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
prashant
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
prashant
Estada d’1 nit (febr. 2019)
2/10, Horrible
myung soo
20 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
추천하고 싶지 않습니다.
myung soo
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Roy
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Joongjae
9 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Hotel in Mumbai
Joongjae
Estada de 4 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’ag. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very disappointing and not recommended

Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Pancake, Japan
21 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pancake
Estada de 3 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
あいあい, 東京
20 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
利便性はよいもののコンディションがよくない
あいあい
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Chen lun
14 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chen lun
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent Hotel. Unaccomodating staff
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Ashraf
23 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel
Ashraf
4/10, Deficient
hai, インド
7 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hai
8/10, Bo
CHANDRASHEKAR, Bangalore
18 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Expensive with respect to overall facility
CHANDRASHEKAR
8/10, Bo
kiran, kerala
31 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lovely
kiran
8/10, Bo
kiran, kerala
27 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very nice stay
kiran
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 de gen. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel I've ever booked online!
Viatger verificat
4/10, Deficient
Abdulaziz, Saudi Arabi
3 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Bad stay
Abdulaziz
6/10, Acceptable
Ander Wu
18 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei