Hotel Host Inn, Next to Raj Darbar, Andheri Kurla Road, Marol Naka, Mumbai, 400059
Què hi ha als voltants
Centre Comercial Phoenix Market City - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
Llac Powai - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
Consolat General dels EUA - 7 minuts en cotxe - 7.1 km
Centre NESCO - 7 minuts en cotxe - 8.0 km
Platja de Juhu - 8 minuts en cotxe - 9.0 km
Com moure’s per la zona
Mumbai Ghatkopar Station: 4 min en cotxe
Marol Naka Station: 2 min a peu
Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 7 min en cotxe
Restaurants
Spirit - 5 minuts a peu
Samvene - 2 minuts a peu
American Express Platinum Lounge - 3 minuts a peu
Birdy's Bakery - 5 minuts a peu
Ambrosia Cafe and Deli - 8 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station
Hotel a prop de Centre NESCO
Aprofita que OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station ofereix un esmorzar continental gratuït, una bugaderia i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i allotjament lliure de fum
Serveis per a casaments, sales de reunions i sala de banquets
Característiques de l'habitació
Les 50 habitacions tenen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana amb canals per cable
Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:30 a 10:30
Un restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Sala de reunions
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Banyera o dutxa
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per cable
Menjar i beguda
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Escriptori
Ventilador de sostre
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India. PAN cards are not accepted. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
OYO Flagship 561 Host Inn Mumbai
OYO Flagship 561 Host Mumbai
OYO Flagship 561 Host
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station
OYO Flagship 561 Host Inn
OYO Flagship 561 Naka Metro
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Mumbai
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?
Registre de sortida: 11:00.
Opinions: OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station
Opinions
5,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 1 de 4 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 4 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 1 de 4 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 1 de 4 opinions
2-Horrible
1
5,0/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2/10, Horrible
Dhiraj
23 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wouldn’t stay at any oyo location ever.
There is nothing to say as the booking was cancelled without our knowledge. Not much was done to compensate. We were given alternative location and that hotel was absolutely rubbish. Wasn’t even offered a refund of taxi fare from the first hotel. Had to checkout of the hotel after one night. Had a very bad experience after having travelled a long way. The hotel was.
Dhiraj
8/10, Bo
Ashley John
3 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient and comfortable
Convenient travel from and to airport, friendly staff and good comfortable rooms make it ideal place to rest and rejuvenate. Perfect pricing..
Ashley John
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
alan
13 de gen. de 2018
Ok
Ok. Problems with WiFi as no Indian sim card but sorted. Reasonable stay.
alan
Estada d’1 nit (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cheap but not so clean hotel.
Arrived about 6.30pm to be told OYO had cancelled our booking because we did not reply to a text they sent that afternoon, mmmm we were 26,000 feet in the air and last time I checked mobiles are to be turned off while flying! Not happy. After about an hour we had to re book our room, downloaded their app and booked direct. To be fair they did give us a coffee and water while sorting. Got to the room and there were a couple cockroaches, also the bathroom need a good Spring clean. Didn’t feel comfy sleeping in bed as previous report mention bed bugs. WiFi kept cutting off and you can only have 2 devices to one room, not good when trying to plan your travelling. Loved Mumbai though, loads to see and getting about by train and metro (although still under construction so limited line) was an adventure. But will not be using OYO again.