OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Mumbai amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Vestíbul
Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard | Roba de llit d'alta qualitat, escriptori i wifi gratuïta
Restaurant
Exterior
Recepció

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Hotel Host Inn, Next to Raj Darbar, Andheri Kurla Road, Marol Naka, Mumbai, 400059

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Phoenix Market City - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Llac Powai - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Consolat General dels EUA - 7 minuts en cotxe - 7.1 km
  • Centre NESCO - 7 minuts en cotxe - 8.0 km
  • Platja de Juhu - 8 minuts en cotxe - 9.0 km

Com moure’s per la zona

  • Mumbai Ghatkopar Station: 4 min en cotxe
  • Marol Naka Station: 2 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 7 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Spirit - ‬5 minuts a peu
  • ‪Samvene - ‬2 minuts a peu
  • ‪American Express Platinum Lounge - ‬3 minuts a peu
  • ‪Birdy's Bakery - ‬5 minuts a peu
  • ‪Ambrosia Cafe and Deli - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Hotel a prop de Centre NESCO
Aprofita que OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station ofereix un esmorzar continental gratuït, una bugaderia i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i allotjament lliure de fum
  • Serveis per a casaments, sales de reunions i sala de banquets
Característiques de l'habitació
Les 50 habitacions tenen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:30 a 10:30
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India. PAN cards are not accepted. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

OYO Flagship 561 Host Inn Mumbai
OYO Flagship 561 Host Mumbai
OYO Flagship 561 Host
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station
OYO Flagship 561 Host Inn
OYO Flagship 561 Naka Metro
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Mumbai
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions: OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 4 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 4 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 4 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 4 opinions

5,0/10

Neteja

5,6/10

Personal i servei

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Dhiraj

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Wouldn’t stay at any oyo location ever.

There is nothing to say as the booking was cancelled without our knowledge. Not much was done to compensate. We were given alternative location and that hotel was absolutely rubbish. Wasn’t even offered a refund of taxi fare from the first hotel. Had to checkout of the hotel after one night. Had a very bad experience after having travelled a long way. The hotel was.

8/10, Bo

Ashley John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Convenient and comfortable

Convenient travel from and to airport, friendly staff and good comfortable rooms make it ideal place to rest and rejuvenate. Perfect pricing..
Estada d’1 nit (gen. 2018)

6/10, Acceptable

alan

Ok

Ok. Problems with WiFi as no Indian sim card but sorted. Reasonable stay.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Cheap but not so clean hotel.

Arrived about 6.30pm to be told OYO had cancelled our booking because we did not reply to a text they sent that afternoon, mmmm we were 26,000 feet in the air and last time I checked mobiles are to be turned off while flying! Not happy. After about an hour we had to re book our room, downloaded their app and booked direct. To be fair they did give us a coffee and water while sorting. Got to the room and there were a couple cockroaches, also the bathroom need a good Spring clean. Didn’t feel comfy sleeping in bed as previous report mention bed bugs. WiFi kept cutting off and you can only have 2 devices to one room, not good when trying to plan your travelling. Loved Mumbai though, loads to see and getting about by train and metro (although still under construction so limited line) was an adventure. But will not be using OYO again.
Estada de 2 nits (nov. 2017)