asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Nacional de Sanjay Gandhi

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Estudi Deluxe

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi Deluxe, balcó

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament Deluxe, 1 dormitori

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 46 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament Deluxe, 2 dormitoris

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
2 Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
2 Banys
  • 55 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament Deluxe, 3 dormitoris

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
3 Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
3 Banys
  • 3 dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 3 llits de matrimoni grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Marol Maroshi Road, Andheri (E), Z-2 Plot, Bhavani Nagar, Mumbai, Maharashtra, 400059

Què hi ha als voltants

  • Hospital SevenHills - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Polígon Industrial MIDC - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Zona d'Exportació Electrònica de Santacruz - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Coves de Mahakali - 2 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Llac Powai - 3 minuts en cotxe - 2.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Gundavali: 5 min en cotxe
  • Estació de Marol Naka: 2 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 16 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Fusion Kitchen - ‬11 minuts a peu
  • ‪Nav Gomantak - ‬8 minuts a peu
  • ‪Uttam Da Dhaba - ‬8 minuts a peu
  • ‪Wazwaan Restaurant - ‬17 minuts a peu
  • ‪Hariprasad Restaurant - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels

Hotel amb Parc Nacional de Sanjay Gandhi a prop
asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels, amb Consolat General dels EUA i Platja de Juhu a poca distància, ofereix serveis de tintoreria o bugaderia. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i allotjament lliure de fum
  • Servei de recepció obert les 24 hores, servei de lliurament de menjar local i botiga de regals o quiosc
Característiques de l'habitació
Les 53 habitacions, moblades individualment, ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 50 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 400 INR per persona

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Sala d'estar

Comoditats

  • Armariets
  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor (porta de 213 centímetres d'amplada)

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Sala d'estar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'allotjament carrega un percentatge del 4 als pagaments en targeta de crèdit
L'entrada no es fa a l'allotjament; per efectuar-la, ves a: [Landamrk Suites plot z 2 bhavani Nagar marol maorshi road andher]
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 400 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per persona només l'anada.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Landmark Suites
Landmark Suites Aparthotel
Landmark Suites Aparthotel Mumbai
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels?

Amb data 16 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels el dia 17 de nov. de 2025 són d'almenys 36,39 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels?

Registre de sortida: 11:00.

Asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 800 INR per persona.

On es troba asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels?

Aquest hotel és a Andheri Est; tindràs Parc Nacional de Sanjay Gandhi a 4,2 km i Consolat General dels EUA i Platja de Juhu, a menys de 10 km. Hospital Memorial Tata i Hospital KEM també són a menys de 20 km. Estació de Marol Naka és a 21 min a peu i Estació de Airport Road, a 22 min.

Opinions

Opinions: asar Landmark Suites Mumbai International Airport by Orion Hotels

6,0

6,8

Neteja

5,0

Ubicació

5,4

Personal i servei

2,0

Respecte al medi ambient

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 21 opinions

Opinions

2/10, Horrible

SANJAN HARIHAR

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Its not at all safe to stay here. Cleaners dont even knock the door before entering, they just barge in. There were mosquitoes in the room as the windows were not able to close. Bathroom is dirty too.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Denver

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful place.. great staff.. the manager Paul is awesome.
Estada de 5 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Aishwary

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats
Terrible place. Don't book
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Ben Tarciano

Estada d’1 nit (gen. 2024)

4/10, Deficient

Mohammed javed

Estada d’1 nit (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

Nancy

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Hortias, Pune

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mr Rohit is superb coordinator and helpful staff here.
Estada de 6 nits (set. 2020)

6/10, Acceptable

safwan, syria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

hotel for fair

not easy to find but good wellcome and nice staff, espially Mr. Psul, need some care for room for all utilities inside
Estada de 4 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

saurabh

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
wont try again

2/10, Horrible

RIYAZ

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
will not stay again. breakfast not ready by 730 am. price too high for the property and service

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Nice Property goes a waste.

The property is new and good. Bathrooms are OK but not properly cleaned and no supervision on the cleaners. Walk in to a unflushed comode yuk.... Shower set is going a waste and vever seem to be cleaned. Cleaners and labours are not monitored and trained.

4/10, Deficient

Michele, NZ

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Hotel In Anderi East

We found the attitude of staff to be rather appalling. They expect extremely high tips even asking for them in NZ dollars or American dollars. They opened the door several times and peered in then went off again for no apparent reason so we ended up keeping the door locked. When servicing the room many items were left out such as toilet paper and towels so we would have to call up for them. The breakfast staff were excellent, offering us breakfast even though we were late. Sadly i cannot recommend this hotel.

4/10, Deficient

Aditya, bangalore

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Gr8 Hotel Pathetic Staff

Pathetic Staff uncanny and not clean Great Hotel and nice spacious rooms.

4/10, Deficient

Ankush, Delhi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Unfriendly hotel gentleman on phone(11th evening)

I called the hotel on the evening of check in to let them know that i would check in later that night. The gentleman on the phone said there is no room there for me. I gave the expedia details but he refused to accept & said that is between me & expedia. Finally i had to call expedia & sort this out over a few phone calls with the hotel.Eventually i was allotted a hotel room which had a non functional TV.

2/10, Horrible

Sayali, Pune

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst hotel......

it was worst experience...i dont believe hotels.com promote such cheap hotels with false positive reviews. and on top of it the booking is non refundable.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Pathetic

just to send a person to the room, took 20 mins each time, leave alone room service. its a huge property with just a single person .... hence leading to chaos. dont recommend to anyone. Complimentary breakfast-- pakodas, aloo wada etc... do u expect this in b/fast.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Experience was ok. Nothing to complain. Nothing to complement.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Rajan, Chennai

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good place to stay. Good and Friendly service

Stayed three days.Very much impressed by the approach, promptness and friendly attitude of the Manager Mr. Paul. Responsive to the needs of the guests.Not only in my case, I witnessed his helpful attitude to other guests too.

8/10, Bo

rohit, dehradun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

landmark suites a pleasant stay

It was a pleasure staying at the suites. We booked a studio apt for us and i am pleased to stay the room was clean and very nice and big. Although it takes a while to reach major places cause of traffic, i will strongly recommend ot to people who want a good stay ina decent price.