Landmark Residency
Hotel a Mumbai amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Landmark Residency





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Taj Mahal Tower, Mumbai
Colaba
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 174 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Adarsh Rd (Liberty Garden Rd), Opp. S.N.D.T College, Malad West, Mumbai, Maharashtra, 400064
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL MUMBAI HOUSE VALNAI MALAD
HOTEL MUMBAI HOUSE VALNAI MALAD
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 16 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Landmark Residency Hotel Mumbai
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Landmark Residency
Opinions
6,2
7,6/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Mohit
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohit
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Devansh
13 de febr. de 2025
Devansh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ashish
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashish
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Brendan
8 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brendan
Estada de 6 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Ramesh
Viatge de negocis
15 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Bobby
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
BAD CHOICE
Bobby
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Rakesh
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Need improvement
Rakesh
Estada de 5 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Calvin
Viatge en parella
4 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Calvin
Estada de 2 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
R K
Viatge en família
16 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
R K
Estada de 3 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
USA@CHAN, philadelphia
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
USA@CHAN
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Ainsley
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ainsley
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Chris, London
6 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very clean. Western standard hotel in Malad West
Chris
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de nov. de 2014
Average experience
Viatger verificat
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels a Muntanyola
- Hotels a Vilassar de Mar
- Camping 3 Estrellas
- Hotels a Illa de Mallorca
- Hotels a Porto
- Hotels propers a Santuari de la Mare de Déu de Núria
- Hotel Guitart Rosa - Adults Only
- Hotels a Nova York
- Hotel Sa Voga
- Hotels a Mont-roig de Tastavins
- Hotels a València
- Grupotel Parc Natural & Spa
- Tots els tipus d’allotjament
Vols