Hotel Daisy Residency
Hotel a Mumbai amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació Deluxe
El més destacat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitació triple bàsica, 3 llits individuals
El més destacat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Fairmont Mumbai
Vile Parle East
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot No 36, Opp Gurudwara, Andheri East, Mumbai, Mumbai, Maharashtra, 400093
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 300 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Daisy Residency
Daisy Residency Hotel
Daisy Residency Hotel Mumbai
Daisy Residency Mumbai
Hotel Daisy Residency Mumbai
Hotel Daisy Residency Hotel
Hotel Daisy Residency Mumbai
Hotel Daisy Residency Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Daisy Residency
Opinions
5,2
6,2/10
Neteja
5,8/10
Personal i servei
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
far away from city
Viatger verificat
8/10, Bo
Al, Riverbank , CA
1 de març de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Budget Hotel nice and clean and affordable.
Al
2/10, Horrible
dez
15 de febr. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
worst hotel in Mumbai
dez
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Got more then I expected.
Viatger verificat
4/10, Deficient
S.A., China
28 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not recommend for business travelling stay
S.A.
2/10, Horrible
Gary Olckers
21 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad Experience
Gary Olckers
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei
OK OK
Viatger verificat
8/10, Bo
Panish, Bangalore, Karnataka, India
20 de des. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
overall good
Panish
8/10, Bo
Prashant
12 d’ag. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació