Goldfinch Hotel Mumbai

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Mumbai amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Goldfinch Hotel Mumbai

Piscina a la terrassa superior
Recepció
Suite presidencial | 1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat
Porxo
Habitació Club | 1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Suite presidencial

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
  • 59 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals Club

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No. 34/21, Central Road, MIDC, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400093

Què hi ha als voltants

  • Polígon Industrial MIDC - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Llac Powai - 3 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Centre NESCO - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 6 minuts en cotxe - 5.3 km
  • Platja de Juhu - 7 minuts en cotxe - 6.3 km

Com moure’s per la zona

  • Gundavali Station: 4 min en cotxe
  • Chakala - J.B. Nagar Station: 13 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 12 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Caravan Serai Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Midc restaurant - ‬4 minuts a peu
  • ‪Subway - ‬4 minuts a peu
  • ‪Pickle and Pint - ‬2 minuts a peu
  • ‪Tunga Paradise - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Goldfinch Hotel Mumbai

Hotel de 4 estrelles a prop de Centre NESCO
Has pensat a allotjar-te a Goldfinch Hotel Mumbai? Aprofita que ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una terrassa superior i servei de bugaderia i tintoreria. Dedica una estona a relaxar-te a l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, BANJARA, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un gimnàs.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, sales de reunions i serveis per a casaments
Característiques de l'habitació
Les 94 habitacions inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres avantatges, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i barres.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres o dutxes
  • Televisors LED amb canals per satèl·lit
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • La connexió wifi gratuïta de les habitacions té un límit de 2 dispositius
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 499 INR per adult i 499 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • 1522 Bar and kitchen
  • BANJARA

Activitats

  • Gimnàs
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 280 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Spa complet

  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Capçal de dutxa de mà
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 2 edificis
  • 7 plantes
  • Construït l'any 2012
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bar
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Children under 18 years old are accommodated only if accompanied by their parents. Proof of relationship is required and parents must present photo ID.
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 499 INR per adult i 499 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 2

L’allotjament també es coneix com a

Goldfinch Hotel Mumbai
Goldfinch Mumbai
Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Mumbai Hotel
Goldfinch Hotel Mumbai Mumbai
Goldfinch Hotel Mumbai Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Goldfinch Hotel Mumbai accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Goldfinch Hotel Mumbai?

Amb data 19 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Goldfinch Hotel Mumbai el dia 20 de juny de 2025 són d'almenys 64,50 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Goldfinch Hotel Mumbai?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Goldfinch Hotel Mumbai?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Goldfinch Hotel Mumbai?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual.

Goldfinch Hotel Mumbai ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1000 INR per vehicle.

On es troba Goldfinch Hotel Mumbai?

Aquest hotel amb spa es troba a Andheri Est i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Polígon Industrial MIDC i Zona d'Exportació Electrònica de Santacruz. Llac Powai i Shoppers Stop també són a menys de 5 km. Chakala - J.B. Nagar Station és a 13 min a peu i Chakala Metro Station, a 16 min.

Opinions: Goldfinch Hotel Mumbai

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 27 de 84 opinions
Puntuació 8: Bo. 23 de 84 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 84 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 84 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 84 opinions

7,0/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10

Excellent location and great amenities
Estada de 13 nits (febr. 2025)

10/10

Excellent in all respect.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10

The staff was helpful, friendly, informative and showcased high levels of customer service. Made it a great experience for us.
Estada de 7 nits (febr. 2025)

10/10

Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10

Estada d’1 nit (nov. 2024)

2/10

No pool facilities available, pool cordoned off and not even a Sunlounger around the pool so we sat on the floor !!! Complained to the hotel directly and to hotels.com who offered us a £25 voucher as goodwill which we still haven’t seen Avoid hotel and especially avoid hotels.com !!!!!!!!!!!
Estada de 2 nits (març 2024)

8/10

Estada de 3 nits (febr. 2024)

10/10

Staff and hotel services are very good. Like to visit again.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

6/10

Check out process was inconvenient. Rooms were dated.
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10

Cleanliness gave 3 because washroom did not have the shower door. After taking shower all the water was running into entire bathroom. Water did not dry fast to reuse bathroom to go to toilet and we had to dry tiles near toilet ourselves to use it. Other then this place is good and we will surely revisit as well when needed.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10

Estada d’1 nit (gen. 2024)

6/10

Rooms are not clean. Feels more like a 3 star than a 4 star
Estada de 2 nits (des. 2023)

10/10

Estada de 2 nits (des. 2023)

2/10

Estada de 2 nits (oct. 2023)

10/10

.
Estada de 2 nits (ag. 2023)

2/10

Staff took long time at check in eventhough they say check in time is 2:00 pm, rooms werent ready. We stayed for two days and on second day even at 5:00 pm rooms were not done!
Estada de 2 nits (febr. 2023)

6/10

Estada d’1 nit (febr. 2023)

10/10

Estada d’1 nit (nov. 2022)

10/10

Had a pleasant stay at Goldfinch on business trip to Mumbai. Comfortable and clean rooms. Good food in restaurant.
Estada de 3 nits (març 2021)

2/10

Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10

Overall ok for the price , , private secure , handy pool , however a little grotty around the edges .
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10

Short stay near airport.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

4/10

Stayed at room 506 for a period of 4 days. Linens were dirty, the flush made weird noises due to faulty water lines and it auto flushed itself, floors were dirty and I had to buy flip flops, rooms are old and in dilapated states (the cupboard light was ON through the day due to faulty switch and poor carpentry work), bathroom door made squeak noises troubling neighbouring room people. Internet was bad and the login id and password didnt work at first and then later when changed it my apple devices refused to connect. For each and every device they give a login code and after 10 minutes it throws you out and you to relogin. Had to buy a local data SIM to avoid this problem. WILL NOT STAY, WILL NOT RECOMMEND.
Estada de 4 nits (març 2019)

6/10

House keeping was poor, Despite requesting an extra bed 4 times in total, none was in place until after mid night after complaining. The money for the extra person and the bed were taken up front on check in and the fee for bed was not taken off. Take care.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10

Estada de 3 nits (gen. 2019)