Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Huber





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (with Shower)

Habitació triple (with Shower)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (with Shower)

Habitació individual (with Shower)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viehmarktstraße, Moosburg, BY, 85368
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AKZENT Hotel Aufkirchen
AKZENT Hotel Aufkirchen
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 724 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Huber Hotel
Hotel Huber Moosburg
Hotel Huber Hotel Moosburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Huber
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Matthias
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bjørn Erik
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bjørn Erik
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrii
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrii
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Axel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en parella
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bernhard
Viatge en parella
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerne wieder
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carina
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carina
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Milos
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Milos
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jana
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gemütliches Hotel
Jana
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Børre Steen
Viatge de negocis
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Børre Steen
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
nancy
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptionally EXCELLENT in every way
nancy
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
John Brian
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Family-Run Business




John Brian
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
HUI MIN
Viatge en família
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HUI MIN
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jakob
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jakob
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Jana
Viatge en família
6 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jana
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
JoAnn
Viatge en família
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JoAnn
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
James
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jürgen
Viatge de negocis
1 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Csaba
Viatge en família
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Csaba
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Denis
11 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Authentic Bavarian experience

Denis
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Gerd
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd
Estada de 3 nits (abr. 2023)