Le Grand Hôtel
Hotel d'estil Belle Époque amb spa complet i piscina de temporada a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Grand Hôtel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59 Rue Aristide Briand, Montval-sur-Loir, 72500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Moulin Calme
Le Moulin Calme
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 74 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 11 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-setembre
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Château-du-Loir
Hôtel Grand Hôtel Chateau-du-Loir
Grand Hôtel Montval-sur-Loir
Grand Montval-sur-Loir
Le Grand Hôtel Hotel
Le Grand Hôtel Montval-sur-Loir
Le Grand Hôtel Hotel Montval-sur-Loir
Preguntes freqüents
Opinions: Le Grand Hôtel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en parella
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Murielle
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murielle
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Peter
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 night stay.
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
11 de maig de 2024
Michel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Dartigalongue
Viatge de negocis
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Dartigalongue
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Jean Dartigalongue
Viatge de negocis
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Dartigalongue
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Loik
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fair value for money
Loik
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
jacques
Viatge en família
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jacques
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
sylvie
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Étape parfaite
sylvie
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
GEORGES
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GEORGES
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
jean-michel
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour dans la Sarthe
jean-michel
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
José Ángel
Viatge en grup
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Ángel
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Christelle
Viatge de negocis
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Logis très bien
Christelle
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Marjorie
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marjorie
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
ALAIN
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAIN
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
24 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel
Jerome
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Robin
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robin
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
cyril
Viatge de negocis
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
cyril
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Anne
Viatge de negocis
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Rui
Viatge de negocis
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
ERIC
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
DAVID
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable
DAVID
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2020)