Premiere Classe Montpellier Ouest - Saint Jean de Védas
Hotel a Saint-Jean-de-Védas amb cafeteria i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Premiere Classe Montpellier Ouest - Saint Jean de Védas





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 3 llits individuals

Habitació estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits (1 Double and 1 Single bed)

Habitació estàndard, diversos llits (1 Double and 1 Single bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

P.A De La Peyriere Allee Jean Monnet, Saint-Jean-de-Vedas, Herault, 34430
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Direct Montpellier St Jean de Vedas – La Peyrière
Kyriad Direct Montpellier St Jean de Vedas – La Peyrière
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 403 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.15 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 9.5 EUR per adult i 4.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Premiere Classe Montpellier Ouest Saint Jean Védas Hotel
Premiere Classe Montpellier Ouest - Saint Jean de Védas Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Premiere Classe Montpellier Ouest - Saint Jean de Védas
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Michèle
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Michèle
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Jürgen
7 de maig de 2025
Jürgen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
lydie
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
lydie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rapport qualité prix
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Michel
Viatge en família
23 de març de 2025
Michel
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
21 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Très décevant
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Priscillia
Viatge en grup
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priscillia
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Christophe
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Christophe
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Bengt-Åke
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bengt-Åke
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mustapha
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustapha
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
David
13 de març de 2025
David
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
ASMT
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
meuh
ASMT
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Farouk
2 de març de 2025
Farouk
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CLAUDE
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Christine
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour , pas de problème , sauf le chauffage .
Christine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
GASCHET
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JAMAIS DECUT. TOUJOUR BIEN RECUT.TRES AIMABLE
GASCHET
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gaël
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaël
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
ale
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ale
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Solenne
16 de febr. de 2025
Solenne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Sarah
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sarah
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Cédric
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cédric
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gabrielle
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour correct
Gabrielle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Martine
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Moyennement satisfait
Martine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leila
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Leila
Estada d’1 nit (gen. 2025)