Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Les Norias





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

254, av. des Deux Ponts, Cazilhac, Herault, 34190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Park & Suites Village Gorges de l'Hérault Cévennes
Park & Suites Village Gorges de l'Hérault Cévennes
- Piscina
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 147 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Norias Cazilhac
Hôtel Norias
Norias Cazilhac
Hôtel Les Norias Hotel
Hôtel Les Norias Cazilhac
Hôtel Les Norias Hotel Cazilhac
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Les Norias
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thilda
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Thilda
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alain
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alain
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Olivier
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Cédric
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cédric
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
guy
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour, hôtes très accueillants
guy
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
guy
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guy
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
guy
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guy
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
guy
3 d’abr. de 2024
guy
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
guy
Viatge de negocis
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guy
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
guy
Viatge de negocis
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hotel avec un tres bon accueil
guy
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
guy
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guy
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
28 d’ag. de 2023
Christian
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
hôtel étape
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Cécile
6 d’ag. de 2022
Cécile
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Anne
Viatge en família
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
bernard
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bernard
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Laure
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Laure
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Christian
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Splendeur du passé et doute du present et futur
Christian
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Isabelle
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ejour sous les ombrages
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Marion
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marion
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Jean
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Jérôme
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bof
Jérôme
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
armelle
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
armelle
Estada d’1 nit (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels