Hotel Lapeyronie
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Hospital Lapeyronie
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lapeyronie





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, terrassa

Habitació doble, terrassa
El més destacat
Terrassa
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
També et pot agradar

Campanile Montpellier Ouest
Barri de Croix-d'Argent
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 551 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

80 rue des Petetes, Montpellier, Herault, 34090
Sobre aquest allotjament
Hotel Lapeyronie
Allotjaments similars

Couette et Cafe
Couette et Cafe
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 73 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 230 EUR per estada
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 230 EUR.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.90 EUR per adult i 6.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 15.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Hotel
Hotel Lapeyronie Montpellier
Hotel Lapeyronie Hotel Montpellier
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lapeyronie
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Arlette
20 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Arlette
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
joëlle
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joëlle
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Fabien
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
selfy
Viatge de negocis
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
selfy
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
MARIE FRANCE
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
MARIE FRANCE
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
georges
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
éjour
georges
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
PATRICK
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PATRICK
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
christophe
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Philippe
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Philippe
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
laura
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
laura
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
marie
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande vivement cet hôtel
marie
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Robert
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
petit déjeuner cher par rapport a la prestation
Robert
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Alix
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alix
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Catherine
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)













