Hôtel des Frênes
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Domaine d'O
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel des Frênes





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

448 Avenue Puech Villa, Parc Euromédecine, Montpellier, 34090
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Montpellier Sud Près d'Arènes
ibis budget Montpellier Sud Près d'Arènes
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 400 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 6.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Frênes Montpellier
Hôtel Frênes
Frênes Montpellier
Frênes
Hôtel des Frênes Hotel
Hôtel des Frênes Montpellier
Hôtel des Frênes Hotel Montpellier
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel des Frênes
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Paul
19 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Hotel confortable
Paul
Estada de 2 nits (març 2021)
4/10, Deficient
Maria
11 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Séjour sans retour
Maria
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Favelly
19 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Favelly
Estada de 5 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Florence
Viatge en família
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florence
Estada de 5 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Bernard
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Decouverte de Montpellier
Bernard
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Leonard
20 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonard
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Peter
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jonathan
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
sarah
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
sarah
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
jean marie
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean marie
Estada de 5 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
jean marie
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean marie
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Corinne
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
une étape agreable et pratique
Corinne
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
PAMELA
Viatge en grup
29 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAMELA
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Ilka
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bon qualité—prix
Ilka
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
François-Xavier
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François-Xavier
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Nath, Perpignan
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nath
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Magid
Viatge en grup
11 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel pourrie
Magid
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
Viatge en família
8 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
+++. Très bon sejour
Emmanuel
Estada de 2 nits (jul. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels