Hotel Belaroia
Hotel als afores amb spa complet i un gimnàs obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Belaroia





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit: doble
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Radisson Blu Hotel, Montpellier
Centre de la ciutat de Montpeller
- Piscina
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 rue Pagezy, Montpellier, 34000
Sobre aquest allotjament
Hotel Belaroia
Allotjaments similars

Radisson Blu Hotel, Montpellier
Radisson Blu Hotel, Montpellier
- Piscina
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.74 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Tulip Montpellier Centre Hotel
Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Hotel
Hotel Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Montpellier
Montpellier Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Hotel
Hotel Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia
Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Montpellier
Golden Tulip Montpellier Centre
Golden Tulip Belaroia Hotel
Golden Tulip Belaroia
Golden Tulip Montpellier
Hotel Belaroia Hotel
Hotel Belaroia Montpellier
Hotel Belaroia Hotel Montpellier
Hôtel Golden Tulip Montpellier Centre St Roch
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Belaroia
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en família
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Kassie-Fang, St-Cyrille-De-Wendover
22 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kassie-Fang
Estada de 3 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Angélique
Viatge en parella
16 de nov. de 2025
Angélique
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Hassan
6 de nov. de 2025
Hassan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
STEVEN HENRI
19 d’oct. de 2025
STEVEN HENRI
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean, Schediac Cape
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en grup
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Frank
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
SANAA
12 d’oct. de 2025
SANAA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
cheryl, Honolulu
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cheryl
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Ellen
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ellen
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Grant
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Lucas
25 de set. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
sandy
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandy
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Allan Mauricio
21 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan Mauricio
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
Viatge de negocis
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clara
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roadtripp
Roger
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Asso Andrea Valérie
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Asso Andrea Valérie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Anne
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra Roxanne
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra Roxanne
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
RUBEN
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RUBEN
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Clay
23 d’ag. de 2025
Clay
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Roldan
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
US visitor
Roldan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Joerg
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joerg
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2025)

















