Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel le Bocage





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17-19 Place Ferrandon, Montmarault, 03390
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.90 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10.50 EUR per adult i 6.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 4 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 9 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Bocage Montmarault
Bocage Montmarault
Hôtel le Bocage Hotel
Hôtel le Bocage Montmarault
Hôtel le Bocage Hotel Montmarault
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel le Bocage
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge en família
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Marie Laure
Viatge en família
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie Laure
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Philippe
23 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Petit déjeuner excellent, personnel très sympa
Philippe
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Alain
12 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Alain
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Nathalie
28 de maig de 2021
Nathalie
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
MARIE JEANNE
Viatge en família
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
très bien
MARIE JEANNE
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
VANESSA
Viatge en família
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VANESSA
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Peynet
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peynet
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Jean
24 de jul. de 2020
Jean
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
marta
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marta
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
HERVÉ
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HERVÉ
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Dominique
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dominique
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
à éviter
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Jean-marie
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-marie
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Nathalie
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathalie
Estada de 2 nits (març 2019)