Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL OSCAR GOLD





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
HOTEL OSCAR GOLD és a Montes Claros Centre, a Montes Claros. Pots anar de compres per Centre Ibituruna i Montes Claros Shopping, però si vols apreciar la bellesa natural de la regió, apropa't a Parc Municipal Nilton Prates.

Rua Píres e Albuquerque - Centro, 291, Montes Claros, MG, 39400-057
Què hi ha als voltants
- Església de Nostra Senyora de la Concepció - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Plaça Doctor Chaves - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Museu Regional del Nord de Minas - 12 minuts a peu - 1.0 km
- Centre Comercial Montes Claros - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
- Montes Claros Shopping - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
Restaurants
- Açougue Do Ronaldo - 6 minuts a peu
- Toca do Açaí - 6 minuts a peu
- Goumard - 4 minuts a peu
- Restaurante Automóvel Clube - 5 minuts a peu
- cacau show - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
HOTEL OSCAR GOLD
Allotjaments similars

La Defense Apart Hotel
La Defense Apart Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 159 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
25 d’oct. - 26 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 40.00 BRL per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL OSCAR GOLD
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
DIOGO CAMPOS
12 de jul. de 2025
DIOGO CAMPOS
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
renan
30 de juny de 2025
renan
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Luiz Guilherme
28 de juny de 2025
Luiz Guilherme
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amberlee
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Amberlee
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Antonio Masaji
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Masaji
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito
José
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
19 de maig de 2025
Gleyson
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
ADENILSON
19 de maig de 2025
ADENILSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Fernanda
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jhony
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tudo ótimo, indico
Jhony
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edmur
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmur
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Piero
13 de març de 2025
Piero
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Guilherme Henrique
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme Henrique
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlene
12 de febr. de 2025
Charlene
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
29 de gen. de 2025
Gilberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Murilo
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marcio
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcio
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Murilo
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Celso
12 de gen. de 2025
Celso
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mozart mendes martins
11 de gen. de 2025
Mozart mendes martins
Estada d’1 nit (gen. 2025)