Hotel Regis
Hotel a Monterrey amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Regis





Opinions
4,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Balcó
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
El més destacat
Balcó
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hyatt House Monterrey Valle-san Pedro
Vall Orient
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 612 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

José Mariano Jiménez 1105, Centro, Monterrey, NL, 64000
Sobre aquest allotjament
Hotel Regis
Allotjaments similars

Hotel 500
Hotel 500
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 732 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament l'aigua calenta és limitada
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Regis Hotel
Hotel Regis Monterrey
Hotel Regis Hotel Monterrey
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Regis
Opinions
4,4
4,2/10
Neteja
4,8/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
4,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2022)
4/10, Deficient
Jatzmin
Viatge en família
10 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jatzmin
Estada de 2 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
marco antonio
19 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marco antonio
Estada de 2 nits (nov. 2021)
2/10, Horrible
Julio cesar
Viatge en família
30 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La verdad no me dieron ganas de hospedarme
Julio cesar
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Diego
Viatge en grup
1 d’abr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 7 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien ubicado
Alan
Estada d’1 nit (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Silvia
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No es un hotel es un motel de paso
Silvia
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Maricruz
29 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maricruz
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El Regis es en realidad un hotel de paso.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
23 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pésimo servicio
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Aldonza
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Aldonza
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Dina
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo peor de este servicio en lo que llevo usándola
Dina
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
LUIS AURELIO
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS AURELIO
Estada d’1 nit (febr. 2020)

















