Milele Beach Resort

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a la platja, amb piscina a l'aire lliure

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

4,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Spa
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Malindi Road, Nyali Beach, Mombasa

Què hi ha als voltants

  • Parc Haller - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • platja de Bamburi - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • City Mall - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Aigües Salvatges - 6 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Platja de Nyali - 9 minuts en cotxe - 5.2 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Mombasa-Moi (MBA): a 38 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cafesserie - Maison de qualitè - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Zero 01 Lounge - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Galitos, City Mall - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Char Choma - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Pirates Beach Resort - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Milele Beach Resort

Hotel a prop de platja de Bamburi
Milele Beach Resort ofereix comoditats com ara un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, allotjament lliure de fum i servei de consergeria
  • Sales de reunions, magatzem d'equipatge i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 66 habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals per cable
  • Balcons o patis, frigorífics i cafeteres/teteres

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • A la platja
  • Jardí

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Milele Beach Resort Mombasa
Milele Beach Mombasa
Milele Beach
Milele Beach Resort Hotel
Milele Beach Resort Mombasa
Milele Beach Resort Hotel Mombasa

Preguntes freqüents

Milele Beach Resort té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Milele Beach Resort accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Milele Beach Resort?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Milele Beach Resort?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Milele Beach Resort?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Milele Beach Resort?

Aquest hotel a Mombasa es troba a la platja i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc Haller i platja de Bamburi. Club de Golf Leisure i Santuari Natural de Nguuni també són a menys de 15 min.

Opinions

Opinions: Milele Beach Resort

4,4

5,4

Neteja

6,0

Ubicació

8,0

Personal i servei

3,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 6 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 6 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 6 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 6 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 6 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Das Delux Appartment war noch in Renovierung. Die 2 Ersatzzimmer waren aber OK. Nach 2 Wochen wollte man uns in ein altes Appartment ohne funktionierende Klimaanlage umsiedeln, oder mit hoher Aufzahlung uns in den Ersatzzimmern lassen.Wir akzeptierten das nicht.Und man wollte uns bei der Abreise nicht auschecken lassen, weil angeblich das ganze Geld von Expedia nicht überwiesen wurde?Nach 3 Wochen, 4 Stunden vor Abflug mit so einer Nachricht kommen, very strange? Wir haben das nicht akzeptiert, sind abgereist , haben den Manager auch noch gefragt ob er uns die Flugticket zahlt? Management war komisch , das restliche Personal aber sehr freundlich , familär und hilfsbereit.
Estada de 20 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Joseph

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The beach front is great. The food and service was great. The rooms are not in good condition more so the apartments. We had to be moved from the apartments to double rooms. Swimming pools is filled with locals over the weekends with loud music.
Estada de 3 nits (ag. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The worst hotel I have stayed at in Kenya. 1 towel for 2, no soap to wash, A/C did not function, no TV. At restaurant, I looked at the menu and asked for mutton, answer "Sorry, no mutton!" I asked for prawns. "Sorry, we have no prawns." I asked for fish filets. So, no fish fillets!" I walked out and had dinner at a beach restaurant. To top it all, upon our arrival, the receptionist informed us that the hotel had not received any information from Expedia. So I had to register and pay cash. THE WORS HOTEL IN KENYA AFTER STAYING AT AT LEAST 15 HOTWLS SINCE 2016!!! IN THE SWIMMING POOLS, ONE CAN ONLY STAND. THEY WERE BOTH OVERCROWDED!
Estada d’1 nit (des. 2018)

2/10, Horrible

Martin

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Photos can fool you

Positive first, the staff was wonderful. Well, that's all on the positive. Yes there is humidity in Mombasa but these fixtures have not been maintained or replaced, at all. Blood on the pillow case ane comforter, glasses not clean, towels worn thin, I could go on. Great concept, poor execution. What restaurant. Luckily we only went for breakfast and that was sad at that. No pool umbrellas, no chaise or chairs to sit and look at the ocean. I won't even begin to talk about the number of daily visitors that don't enable an overpaying resident to use the facilities.
Estada de 4 nits (des. 2017)

2/10, Horrible

Alex, Juba

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Frustrating

I spent 2.5 hours for check in. The manager said to me that their hotel doesn't have a contract with Expedia, the hotel management has been changed, my Expedia voucher is strange, she didn't know the phone numbers indicated there and even welcome mail sent to me the day before check in didn't convince her. She said that it would be better to pay in cash to hotel and later on ill be capable to recover my payment to Expedia. I said that something was definitely wrong in her position and I didn't believe that Expedia could make such a mistake. Finally, after couple hours and several calls to the numbers indicated in voucher she convinced someone to transfer money to them I was given the room and the card with WIFI network names and passwords. I was quite surprised when I couldn't detect any of these networks in my room...:-))) then, hotel staff started to check all available rooms for wifi network availability and I was moved to other room where I still couldn't get connection. I left hotel to do something in town while they had to fix wifi issues. The water in shower is coming out by drops, it was almost impossible to take a shower. The next morning, there were not water in shower at all. The fittings and pipelines are rasted and faulty, the cold water line is not working at all. Finally WIFI was fixed with very weak signal which periodically disappeared at all.... Air Conditioner is very noisy, TV has only two channels, one is a local channel and National Geographic....
Estada de 3 nits (nov. 2017)

10/10, Excel·lent

sharon, london uk

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Absolutely wonderful

We were a late booking so pleasantly surprised with the friendliness and efficiency of the staff. We had an experience we will never forget. Thank you for looking after us. We will be back.
Estada d’1 nit (jul. 2017)