Hotel Huron
Hotel a Mol amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Huron





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
8 banys
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
8 banys
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
8 banys
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
8 banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

43 Turnhoutsebaan, Mol, Vlaanderen, 2400
Sobre aquest allotjament
Hotel Huron
Allotjaments similars

Hotel Sunparks Kempense Meren
Hotel Sunparks Kempense Meren
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 161 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Huron Mol
Hotel Huron Hotel
Hotel Huron Hotel Mol
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Huron
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
alan
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KHELIFA
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

KHELIFA
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jim
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ertan, Bremen
14 de des. de 2024
Ertan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and modern hotel
Christopher
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ertan, Bremen
Viatge en parella, Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ertan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
AURELIE
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AURELIE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nina
14 d’oct. de 2024
Nina
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Menso
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prma!
Menso
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Wim
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wim
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ibrahim cem
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temiz ve Konforlu Konaklama
ibrahim cem
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Patricia
28 de jul. de 2024
Patricia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tamara, Brugge
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Kousseila
Viatge de negocis
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kousseila
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Katelyne
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katelyne
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Benoit
Viatge en grup
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benoit
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Pekka
31 de maig de 2024
Large bathroom
Pekka
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Andy
Viatge en grup, Viatge en família
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan van
Viatge en parella
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan van
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Henri
Viatge en grup
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henri
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Rainer
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rainer
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Pawel
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en parella
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (abr. 2024)








