Apartament sencer
Residence Blu ModicAmare
Residència de platja amb piscina a l'aire lliure de temporada, a prop de Platja de Sampieri
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Blu ModicAmare





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris, accessible

Apartament, 2 dormitoris, accessible
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris (4 pax)

Apartament, 2 dormitoris (4 pax)
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris (3 pax)

Apartament, 2 dormitoris (3 pax)
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Delle Rose 7, Marina di Modica, Modica, RG, 97010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Modica Boutique Hotel
Modica Boutique Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 43 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Targeta del club: 15.00 EUR per persona i per setmana.
- Targeta del club infantil: 10.00 EUR per setmana per als nens entre 5 i 12 anys
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
- Càrrec pel servei de neteja: 70 EUR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per setmana.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un extintor.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT088006A166VOMQCE
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-20:00.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Residence Blu ModicAmare
Blu ModicAmare
Blu Modicamare Modica
Residence Blu ModicAmare Modica
Residence Blu ModicAmare Residence
Residence Blu ModicAmare Residence Modica
Preguntes freqüents
Opinions: Residence Blu ModicAmare
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge en família amb nens petits
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 4 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Stephan
Viatge en família amb nens petits
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada de 7 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Salvatore
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvatore
Estada de 7 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
JULIEN
Viatge en família
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Très bon séjour
JULIEN
Estada de 5 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 13 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schöner Badeurlaub
Viatger verificat
Estada de 7 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Norbert, Bad Homburg v.d.Höhe
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada de 18 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Valeria, Catania
1 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Appartamento confortevole vicino al mare e centro
Valeria
Estada de 11 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
jo and family, england
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful surroundings close to the beach
jo and family
Estada de 7 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Victor
19 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada de 10 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Tiziana, siracusa
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fenicottero smarrito

Tiziana
10/10, Excel·lent
Piero, Cosenza
19 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Residence eccellente.
Piero
10/10, Excel·lent
penny, köln
27 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació