Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Mobara





Serveis populars
El preu actual és de 67 €
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació familiar, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oshiba 2-1-5, Mobara, Chiba, 297-0033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 Kujukuri
HOTEL R9 Kujukuri
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 82 opinions
Preu actual: 72 €
3 de set. - 4 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Mobara Hotel
HOTEL R9 The Yard Mobara Mobara
HOTEL R9 The Yard Mobara Hotel Mobara
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Mobara
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mie
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yasushi
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasushi
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
kazuko
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NORIKO
2 de juny de 2025
NORIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroko
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SAITO
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
SAITO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuhiro, Nakazato,Kiyose-Shi
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuhiro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HIDEMI
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
LAPAI
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAPAI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
TAKASHI
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKASHI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YORIKO
Viatge en parella, Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YORIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erien
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erien
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SACHIKO
25 de març de 2025
SACHIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YUTAKA
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
YUTAKA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yuko
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Junji
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Junji
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ikeda
3 de març de 2025
Ikeda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taiki
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Taiki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sakura
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakura
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKATSU
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKATSU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hideo
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新しくて綺麗なホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets