Home Hotel Helma
Hotel a Mo-I-Rana amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Home Hotel Helma





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 144 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(77 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Standard Room with Double Bed
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Thomas Von Westensgate 2, Mo-I-Rana, 8624
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Scandic Meyergården
Scandic Meyergården
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 NOK per persona només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 250 NOK per allotjament per estada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 NOK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 NOK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Clarion Collection Hotel Helma Rana
Clarion Collection Hotel Helma
Clarion Collection Helma Rana
Clarion Collection Hotel Helma Mo-I-Rana
Clarion Collection Helma Mo-I-Rana
Preguntes freqüents
Opinions: Home Hotel Helma
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marvin
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marvin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kjell ivar
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kjell ivar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Terje
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terje
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Torbjørn
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veldig bra - gode måltider
Torbjørn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hans Peter
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hans Peter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bård arne
6 d’abr. de 2025
Bård arne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alf Kenneth
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alf Kenneth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katarina
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katarina
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell, men kveldsbuffén har tapt seg
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arild
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arild
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sølvi Anita S
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sølvi Anita S
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanne
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanne
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Terje
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terje
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gard Angell
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helt greit
Gard Angell
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kjell Haavard, SANDNES
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kjell Haavard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sven Erik
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sven Erik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Harald
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vegar
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vegar
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 2 nits (gen. 2025)