Genmyoan
Ryokan a la vora de la badia amb esmorzar gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Genmyoan





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 1053 €
12 de jul. - 13 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Japanese Style Room)

Habitació Deluxe (Japanese Style Room)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació panoràmica

Habitació panoràmica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
2 Banys
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Japanese Style Room)

Habitació superior (Japanese Style Room)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32-1 Monju, Miyazu, Kyoto-, 626-0001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 198 opinions
Preu actual: 78 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Genmyoan
Genmyoan Inn
Genmyoan Inn Miyazu
Genmyoan Miyazu
Genmyoan Miyazu, Japan - Kyoto Prefecture
Genmyoan Ryokan
Genmyoan Miyazu
Genmyoan Ryokan Miyazu
Preguntes freqüents
Opinions: Genmyoan
Opinions
9,8
Magnífic
9,6/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしかったです




Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Alfred K L
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
悠閑假期
Alfred K L
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Wayne
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great get away.
Wayne
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best view and service!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Thian, Singapore
23 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thian
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
hakhun
4 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hakhun
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Yuet Chun
28 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuet Chun
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Cen
4 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cen
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Yasuhiro
17 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
旅館で絶景と料理を味わう
Yasuhiro
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Kam wai
14 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kam wai
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
CHI SUN COLIN
31 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHI SUN COLIN
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
SHUN WEI
30 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
視野佳,富有古意的溫泉飯店
SHUN WEI
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とにかく絶景です!
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Sin Yee Cindy
13 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
傳統旅館,服務一流
Sin Yee Cindy
10/10, Excel·lent
suet ling
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
suet ling
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació